رئیس شورای شهر کلاچای در گفتگو با دیارمیرزا:

طرح جامع به‌ زودی ابلاغ می‌شود | سال ۹۸ شگفت‌آورترین سال کلاچای بود

رئیس شورای شهر کلاچای تصویب طرح جامع را سبب ساز ایجاد تحولات عمده در سطح شهر عنوان کرد و گفت: بعد از تصویب طرح جامع تا ۵ طبقه پروانه ساخت صادر می‌شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی محمدحسینی، رئیس شورای شهر کلاچای در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به اتحاد و همدلی میان شهردار و اعضای شورا و اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهر اظهار کرد: شهردار کلاچای به عنوان عضو ششم شورا در تمام جلسات حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به تعامل میان شورا و شهرداری گفت: طی سابقه ۶۰ ساله شهرداری کلاچای سال گذشته شگفت‌آورترین سال بود و بودجه ۶/۴ میلیاردی به تصویب رسید که در پایان سال مالی و بعد از اصلاح و تصویب متمم بودجه  ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیارد تومانی تحقق پیدا کرد که خبر خوشی برای شهروندان است و در درجه‌بندی شهرداری کلاچای تاثیرگذار خواهد بود.

محمد حسینی با بیان اینکه موفقیت حاصل شده نشان دهنده تلاش شبانه‌روزی پرسنل شهرداری و همکاری اعضای شورا است به دیارمیرزا گفت: پروژه‌های عمرانی خوبی سال گذشته انجام گرفت و پل اندیشه با ۱۳۰ میلیون اعتبار داخلی و ۱۷۰ میلیون اعتبار استانی، پروژه پارک ساحلی با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان، پروژه مبلمان شهری ورودی قسمت غربی در محل گیل‌کلایه، لوله‌گذاری آبهای سطحی با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، آسفالت معابر با اعتبار یک میلیارد تومان و نام‌گذاری از آن جمله است.

وی از تصویب بودجه ۸ میلیارد تومانی در سال جاری خبر داد و گفت: بودجه سال جاری نیز با همکاری شورا و شهرداری تحقق می‌یابد.

بعد از تصویب طرح جامع تا ۵ طبقه پروانه ساخت صادر می‌شود

محمدحسینی با بیان اینکه مشاور گذشته طرح جامع عمل کرد خوبی نداشت و مشکلاتی را برای شهر ایجاد کرد، یادآور شد: طرح جامع به اتمام رسیده و آنطور که به ما گفته شده به زودی ابلاغ می‌شود.

رئیس شورای شهر کلاچای تصویب طرح جامع را سبب ساز ایجاد تحولات عمده در سطح شهر عنوان کرد و گفت: در عرصه ساخت و ساز شاهد تحولاتی خواهیم بود به طوریکه در حال حاضر هر سازه بالای دو طبقه در کمیته فنی استان بررسی می‌شود که انگیزه را از سرمایه‌گذاران و فعالان عرصه ساخت و ساز می‌گیرد.

وی افزود: بعد از تصویب طرح جامع تا ۵ طبقه توسط شهرداری پروانه ساخت صادر می‌شود که خبر خوشی برای شهروندان است.

 دو قسمت کلاچای با پل به یکدیگر متصل می‌شوند

محمدحسینی درخصوص طرح سالم‌سازی نگین شمال، اظهار کرد: هزینه ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیونی برای ۳ ماه جوابگوی درآمدها نیست اما برای تامین امنیت شهروندان ناچار به اجرای طرح دریا هستیم هرچند به دلیل شیوع کرونا امکان پذیرایی از میهمانان را نداریم.

رئیس شورای شهر کلاچای از برگزاری مزایده فروش ماشین آلات فرسوده خبر داد و گفت: دو دستگاه کمرپسی، ماشین زباله و ماشین آتش‌نشانی بعد از این مزایده خریداری می‌شود.

محمدحسینی با بیان اینکه بودجه لازم برای ساختمان آتش‌نشانی تخصیص نیافته است، به دیارمیرزا گفت: تکمیل آن به ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه پروژه پارک ساحلی در سمت غربی به اتمام رسیده و برای شرقی از سمت رودخانه گزافرود به سمت نوده نیازمند طرح جدید هستیم، گفت: در دستور کار داریم که دو قسمت کلاچای با پل به یکدیگر متصل شوند.

رئیس شورای شهر کلاچای با تاکید بر لزوم پرداخت به موقع عوارض اظهار کرد: این کار سبب می شود که شهرداری بتواند حقوی پرسنل را به موقع پرداخت کند و پروژه های جدید را آغاز کند.

 

Share