همزمان با نوروز؛

بازدید هوایی معاون عملیات فرماندهی انتظامی گیلان از محورهای مواصلاتی غرب استان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی گیلان به همراه فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا در پی افزایش حجم مسافران نوروزی، از محورهای مواصلاتی منتهی به غرب استان بازدید هوایی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون عملیات فرماندهی انتظامی گیلان به همراه فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا در پی افزایش حجم مسافران نوروزی، از محورهای مواصلاتی منتهی به غرب استان بازدید هوایی کردند.

این بازدید، پایش هوایی و رصد ترافیکی با هدف بررسی شرایط عبور و مرور و تردد مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی منتهی به غرب استان گیلان و همچنین سواحل منطقه جهت نظارت بر فعالیت‌های گردشگری دریایی و با بهره گیری از یک فروند بالگرد بل ۲۰۶ فراجا صورت گرفت.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گیلان در همین راستا با اشاره به اینکه پلیس در سفرهای نوروزی در کنار مردم و مسافران نوروزی است، بیان کرد: پایش هوایی برون شهری فراجا از سمت رشت و مسیرهای ترافیکی گیلان به ویژه غرب استان انجام شد و در حال حاضر وضعیت خوبی را در مسیرهای منتهی به مناطق گردشگرپذیر گیلان شاهد هستیم.

سرهنگ ستاد محمد نمازی با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی توسط مسافران نوروزی افزود: احساس امنیت و آرامش گردشگران نوروزی در کنار افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای، از دغدغه‌ها و برنامه‌های اصلی پلیس و ستاد خدمات سفر استان گیلان است.

Share