مدیر کل تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

پرداخت ماهیانه ۶۲۵ میلیارد تومان به مستمری بگیران تامین اجتماعی در گیلان

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه ماهیانه به مستمری‌بگیران گیلانی ۶۲۵ میلیارد تومان پرداخت می‌شود، گفت: بیش از ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ماهیانه فقط در بخش بیمه بیکاری پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی حسین‌نژاد در حاشیه برپایی میز خدمت جهادی در اداره بیمه تامین اجتماعی آستارا بیان کرد: میز خدمت اداره کل تامین اجتماعی گیلان در شهرستان‌های استان به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی برپا می‌شود.

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه میز خدمت در شعبات در راستای منویات مقام معظم رهبری و نگاه دولت مردمی برپا می‌شود، تصریح کرد: در قالب برپایی میز خدمت مدیر کل، معاونین و روسای ادارات تخصصی در شهرستان‌های استان به ویژه شعبات مناطق دور افتاده حضور یافته و به مطالبات و خواسته‌های مردمی پاسخ می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه به تمامی مشکلات مردمی در قالب میز خدمت رسیدگی می‌شود، بیان کرد: میز خدمت در شهرستان‌های استان گیلان با مشارکت بسیج اقشار، بسیج ادارات و فرماندهی بسیج اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان برپا می‌شود.

حسین‌نژاد گفت: بندر آستارا چهارمین شهرستان گیلان است که در آن میز خدمت برپا شد و پیش از این میز جهادی در شهرستان‌های بندر انزلی، خمام و رودبار برپا شده بود.

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به تعداد افراد تحت‌پوشش بیان کرد: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از شهروندان گیلانی تحت‌پوشش تامین اجتماعی هستند.

حسین‌نژاد با بیان‌اینکه ماهیانه به مستمری‌بگیران گیلانی ۶۲۵ میلیارد تومان پرداخت می‌شود، خاطرنشان‌کرد: بیش از ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ماهیانه در بخش بیمه بیکاری پرداخت می‌شود.

Share