از سوی شورای تامین استان تهران اعلام شد؛

اختصاص ۸ هزار بلیط برای بازی پرسپولیس و ملوان

نشست هماهنگی پیش از بازی برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، در سازمان لیگ فوتبال به ریاست حسین جنگی نماینده فدراسیون فوتبال و ناظر بازی و با حضور نمایندگان دو باشگاه، مسئولان برگزاری از نهاد‌های مختلف و رسول فروغی، ناظر داوری این مسابقه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست هماهنگی پیش از بازی برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، در سازمان لیگ فوتبال به ریاست حسین جنگی نماینده فدراسیون فوتبال و ناظر بازی و با حضور نمایندگان دو باشگاه، مسئولان برگزاری از نهاد‌های مختلف و رسول فروغی، ناظر داوری این مسابقه برگزار شد.

در جریان این نشست، از سوی شورای تامین استان تهران اعلام شد تعداد تماشاگران در نظر گرفته شده برای این بازی برای تهیه بلیت، ۸ هزار نفر تخصیص یافت که هواداران پرسپولیس می‌توانند از سایت اعلام شده، به صورت الکترونیکی بلیت مورد نظر خود را تهیه نمایند.

طبق معمول و مصوبه این جلسه، ۱۰ درصد از این ظرفیت در اختیار تیم میهمان قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست قرمز و دروازه بان مشکی و تیم ملوان بندر انزلی نیز با لباس‌های یکدست سفید و دروازه‌بان با لباس طوسی در زمین حاضر خواهند شد.

مسابقه دو تیم از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

Share