آیت الله فلاحتی در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود

یک مدیر میدانی خوب باید بتواند به مدیران زیردست خود جرأت و قدرت ریسک‌پذیری بدهد

آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به لزوم همگرایی و هماهنگی مدیران برای حل مشکلات مردم گفت: نظارت‌ها بر بازار تشدید شود تا مردم آسیب نبینند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود با اشاره به اهمیت گره‌گشایی از کار مردم و برطرف کردن گرفتاری‌های آنان اظهار داشت: براساس آیات قرآن کریم، کسی‌که با انفال، منابع و مواهب عمومی جامعه ارتباط دارد باید از خدا بترسد و اصلاح ذات‌البین داشته باشد یعنی بداند که این مواهب متعلق به همه مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به سابقه ایرانیان در مصرف انرژی گفت: کشور چین بیش از یک میلیارد نفر جمعیت دارد اما مصرف انرژی در جامعه ایرانی بیشتر از آنان است و بعضی مواقع حتی برابر با آنان است که شایسته نیست و ایرانیان اگر در مصرف انرژی دقت لازم را داشته باشند می‌توانند حتی به دولت انرژی بفروشند.

آیت‌الله فلاحتی به لزوم همگرایی و هم‌آوایی میان مدیران برای رفع مشکلات مردم و معضلات جامعه اشاره و بیان کرد: مردم با ادارات مختلف در ارتباط هستند از این‌رو هم‌آوایی و هماهنگی بین مسئولان نقش مهمی در حل مشکلات دارد و بخشی از مشکلات را برطرف می‌کند و این همگرایی باید حفظ شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شخصیت‌های بزرگ و برجسته‌ای در لنگرود زیسته‌اند افزود: با توجه به تعداد شهدای منطقه و حضور مردم در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی، باید در خدمت به این مردم از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی با اشاره به شاخصه‌های مدیران خوب تصریح کرد: یک مدیر میدانی خوب باید بتواند به مدیران زیردست خود هم جرأت و قدرت ریسک‌پذیری دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان به اهمیت رصد مشکلات توسط مدیران اشاره و بیان کرد: نظارت‌ها را به ویژه بر پیمانکاران تشدید شود و مدیران به مسائل مربوط به آب و پسماند توجه داشته و برای حل مشکلات در این بخش‌ها تلاش کنند.

آیت‌الله فلاحتی خطاب به مدیران گفت: به مرکبات منطقه توجه کنید و دستگاه‌های نظارتی هم نظارت‌ها را بر بازار تشدید کنند تا مردم آسیب نبینند و افزایش تولید، اشتغالزایی و مسئله فرزندآوری و جمعیت هم مورد توجه باشد.

Share