آیت الله فلاحتی: رفتار عارفانه شهید عشوری الگوی جوانان امروز جامعه است

اگر آمریکا رو به افول است به دلیل تبعیت ملت ایران از راه شهدا است

نماینده ولی فقیه در گیلان گغت: انتخابات صحنه دیگری برای حماسه سازی ملت ایران است و تمام دوستان و دشمنان به این حماسه می نگرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در چهارمین سالگرد شهادت شهید حسن عشوری که در بقعه متبرکه ماچیان رودسر برگزار شد با اشاره به اینکه حضور مردم در مراسم گرامیداشت شهدا سبب ذلت دشمنان است اظهار کرد: خداوند آفریده های خود را دوست دارد.
وی ادامه داد: این انسان است که رابطه خود با پروردگار را در دنیای مادی درست می کند و براین اساس امام(ره) مسیر تاریخ را تغییر داد.
امام جمعه رشت با بیان اینکه هر کسی می تواند برای رسیدن به سعادت تلاش کند، تصریح کرد: آن دسته از انسان هایی که تصمیم گرفتند خوب زندگی کنند و در دنیا و آخرت جاوید بمانند، خدا همه درهای برون رفت از سختی ها را برای شان باز می کند و شهید حسن عشوری چنین انسانی بود.
آیت الله فلاحتی، حرکت عارفانه حسن عشوری را الگوی جوانان امروز جامعه دانست و بیان کرد: شهید حسن عشوری از روزی که خود را شناخت عارفآنه عمل کرد و به شهادت رسید.
وی با تاکید براینکه وظیفه داریم یاد وخاطره شهدا را زنده نگه داریم، خاطرنشان کرد: شهید حسن عشوری از جوانانی است که می تواند الگوی رفتاری همه انسان ها باشد.
نماینده ولی فقیه در گیلان، عزت ملت ایران را در گرو جانغشانی شهدا خواند و گفت: اگر آمریکا روبه افول است و جبهه مقاومت قوی شده، به دلیل تبعیت ملت ایران از راه شهدا است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه دشمن از حضور آگاهانه ملت ایران در مراسم شهدا هراس دارد، اظهار کرد: مقاومت تنها راه مقابله با قدرت های استکباری است.
وی، ملت ایران را الگوی مقاومت در دنیا عنوان کرد و یادآور شد: اگر ملتی عمل صالح و ایمان به خدا داشته باشد پروردگار آن مردم را محبوب ملت ها می کند.
امام جمعه رشت با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۸ خردادماه جاری، بیان کرد: انتخابات صحنه دیگری برای حماسه سازی ملت ایران است و تمام دوستان و دشمنان به این حماسه می نگرند.
آیت الله فلاحتی به تحمل ملت ایران در برابر سختی ها و تحریم ها اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی نشان داد دین می تواند جامعه را اداره کرده و در برابر مشکلات رخ نمایی کند.
وی، ملت ایران را دلداده انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: مسئولان باید خدمت به مردم را برای خود افتخار بدانند.

Share