فرمانده انتظامی خمام اعلام کرد:

کشف ۹ سکه تقلبی و دستگیری ۳ کلاهبردار غیربومی در خمام + جزئیات

سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی خمام از کشف ۹ سکه تقلبی و دستگیری ۳ کلاهبردار غیربومی در این شهرستان خبر داد و افزود: متهمان به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی خمام از کشف ۹ سکه تقلبی و دستگیری ۳ کلاهبردار غیربومی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شریف رحیمی به دریافت خبری مبنی بر حضور ۳ نفر که با داشتن چند سکه تقلبی قصد کلاهبرداری از طلافروشان خمام را داشتند اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری این افراد به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی خمام موفق شدند با انجام تحقیقات میدانی، ۳ کلاهبردار این پرونده را که ۲ زن و یک مرد غیربومی بودند شناسایی و در این شهرستان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام با اشاره به کشف ۹ سکه تقلبی از این کلاهبرداران بیان داشت: متهمان به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی در پایان همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تأثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

Share