فرمانده انتظامی خمام خبر داد:

جزئیات مرگ سارق ۴۰ ساله بر اثر برق گرفتگی در یکی از روستاهای خمام

سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی خمام از مرگ سارق سیم برق حین سرقت در یکی از روستای اطراف این شهرستان خبر داد و افزود: جسد نیز برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی خمام از مرگ سارق سیم برق حین سرقت در یکی از روستای اطراف این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شریف رحیمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی فردی در یکی از روستای اطراف شهر خمام، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری ۱۱ و نیروهای امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، مردی که در حال سرقت کابل از پست برق زمینی بوده، دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام به کشف یک عدد قیچی سیم‌بر در کنار جسد این فرد ۴۰ ساله اشاره کرد و گفت: جسد نیز برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک و یا قطعی ناگهانی برق در منطقه، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share