فرمانده انتظامی خمام خبر داد:

دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار خمام

سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی خمام از دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد و افزود: دستگیری این افراد سابقه‌دار خرسندی مردم را به دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی خمام از دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شریف رحیمی با تاکید بر اینکه افرادی که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی برای مردم می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند، اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه گفت: با توجه به قدرت نمایی چند نفر اراذل اوباش در سطح شهرستان خمام و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام با بیان اینکه پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته، مخفیگاه متهمان مورد نظر شناسایی شد، افزود: با هماهنگی قضایی، ۶ متهم این پرونده در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از معرفی متهمان با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و تصریح کرد: دستگیری این افراد سابقه‌دار خرسندی مردم را به دنبال داشته است.

سرهنگ رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس که بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی رو به رو خواهد شد.

Share