فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف بیش از یک میلیون مواد محترقه در گیلان و دستگیری ۷۹ نفر!

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۳۷۳ عدد مواد محترقه غیرمجاز در روزهای منتهی به چهارشنبه آخرسال و دستگیری ۷۹ نفر در این رابطه از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۳۷۳ عدد مواد محترقه غیرمجاز در روزهای منتهی به چهارشنبه آخرسال و دستگیری ۷۹ نفر در این رابطه از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و گفت: پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخرسال بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز پلیس است، اظهار داشت: مجموعه انتظامی با عاملان خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

وی با اشاره به قوانین جزائی مرتبط با چهارشنبه آخر سال، گفت: خانواده‌ها با کنترل و نظارت بر فرزندان خود در آخرین چهارشنبه سال می‌توانند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال بدون اغماض برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: افرادی که در شب آخرین چهارشبه سال اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه کنند تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ بازداشت خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی به برخورد با رانندگان متخلف و ناهنجار در شب چهارشبه آخر سال نیز اشاره کرد و افزود: خودرو آن دسته از رانندگانی که در این شب اقدام به برهم زدن نظم عمومی کنند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ توقیف خواهد شد.

سردار ملکی از کشف یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۳۷۳ عدد مواد محترقه غیرمجاز در روزهای منتهی به چهارشنبه آخرسال و دستگیری ۷۹ نفر در این رابطه از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و بیان داشت: در حوزه کشف مواد محترقه غیرمجاز شاهد افزایش ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از خرید و فروش موادمحترقه مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share