از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ یک؛

«چوکای تالش» فاتح شهرآورد غرب گیلان شد | ادامه نتایح درخشان چوکا با جهانبخش جعفری

تیم فوتبال شهرداری آستارا که عصر شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ دسته اول با میزبانی ورزشگاه پوریای ولی تالش مقابل تیم چوکا به میدان رفته بود، شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم فوتبال «چوکای تالش» با برتری ۳ بر صفر برابر شهرداری آستارا، پیروز و فاتح شهرآورد گیلان شد.

از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور و در شهرآورد گیلان، عصر شنبه تیم‌های چوکای تالش و شهرداری آستارا در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف هم رفتند.

شاگردان جهانبخش جعفری در نیمه نخست این دیدار برخلاف بازیکنان شهرداری از فرصت‌های گلزنی به خوبی استفاده کردند و با گل‌های «میلاد بختیاری» در دقیقه ۳۵ و «داریوش بخت» در دقیقه ۴۲ از روی نقطه پنالتی با پیروزی به رختکن رفتند.

بازیکنان شهرداری آستارا که نتوانستند از اندک فرصت‌های به وجود آمده در مقابل دروازه میزبان خود برای گلزنی استفاده کنند، در دقیقه ۵۵ توسط «میلاد بختیاری» گل سوم را نیز دریافت کرده تا هشتمین شکست خود را در لیگ امسال تجربه کنند.

در نیمه دوم این دیدار، محمدجواد به‌آفرین و پرهام جوادی دو بازیکن چوکا با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند تا این تیم ۹ نفره به کار خود ادامه دهد.

این دیدار بیش از ۵ هزار نفر تماشاگر داشت و گفته می‌شود باشگاه شهرداری آستارا با «محسن بنگر» و «رحمان احمدی» برای حضور در کادر فنی این تیم به عنوان سرمربی و مربی دروازه بان‌ها مذاکراتی داشته و بازی را از نزدیک تماشا کردند.

گفتنی است؛ در پایان هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم فوتبال «چوکا تالش» با کسب ۱۶ امتیاز در جایگاه شانزدهم و تیم فوتبال «شهرداری آستارا» با ۲۰ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

Share