لیگ دسته اول فوتبال؛

ثبت یک تساوی در کارنامه چوکا تالش | پیروزی ارزشمند شهرداری آستارا مقابل تیم مدعی پارس جنوبی

هفته هفدهم لیگ یک فوتبال ایران ۷ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و شهرداری آستارا موفق به پیروزی یک بر صفر مقابل تیم مدعی پارس جنوبی جم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در چهارچوب هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم دریای بابل در آخرین بازی نیم فصل نخست ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان چوکا تالش بود که این بازی با وجود کشیده شدن به وقت اضافه با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

تیم دریا‌ی بابل با این نتیجه ۱۶ امتیازی شد و با یک پله سقوط در رده چهاردهم جدول قرار گرفت و چوکای تالش نیز درجدول هفده تیمی با ۶ امتیاز و بدون بُرد همچنان در انتهای جدول ماند.

همچنین شهرداری آستارا در هفته هفدهم از رقابت های لیگ یک موفق شد با یک گل تیم مدعی پارس جنوبی جم‌ را شکست دهد.

این دیدار متعادل پیگیری شد و موقعیت زیادی روی دروازه دو تیم به وجود نیامد اما در نهایت با گل دقیقه ۷۶ نیما درودی، برد بزرگی برای شهرداری آستارا با هدایت پیروز قربانی به دست آمد که هفته گذشته، پس از بازی با خیبر خرم‌آباد حواشی زیادی را پشت سر گذاشته بود.

قبل از این دیدار بازیکنان شهرداری به علت مشکلات عدیده مالی اعتصاب کردند و قصد شرکت در بازی را نداشتند. اما مبلغی به حساب آن‌ها واریز شد و در نهایت این برد مهم به دست آمد.

شهرداری آستارا با ۱۷ امتیاز در پایان این دیدار در رده سیزدهم قرار گرفت و پارس جنوبی جم با ۲۶ امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

Share