خیبر و چوکا مساوی کردند

تساوی نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول

تیم فوتبال چوکای تالش در یک دیدار خانگی مقابل خلیج فارس ماهشهر به تساوی بدون گل دست یافت و شهرداری آستارا در خرم آباد مقابل خیبر یک بر یک مساوی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم فوتبال چوکای تالش در دیدار خانگی با وجود به دست آوردن یک پنالتی نتوانست بیشتر از یک امتیاز کسب کند.

دو تیم در شرایطی به این مسابقه پا گذاشته بودند که خلیج فارس ماهشهر از ۱۴ مسابقه خود به ۸ امتیاز دست پیدا کرده بود و در سوی مقابل تیم میزبان که پس از تیم حریف در رتبه هجدهم مسابقات قرار دارد از ۱۴ مسابقه خود موفق به کسب ۴ امتیاز شده بود.
چوکا که اخیرا حسن اشجاری سرمربی خود را کنار گذاشته و اصغر رسول زاده را به عنوان مربی بالای سر خود می‌بیند در این مسابقه و در حضور نزدیک به هزار هوادار تالشی در ورزشگاه پوریای ولی نتوانست کاری از پیش ببرد و تنها موقعیت ویژه این تیم هم پنالتی‌‎ای بود که کرملاچعب به راحتی از دست داد و گلر حریف آن را دفع کرد.
درنهایت در این مسابقه که تیم میهمان عملکرد بهتری داشت و نمایش بهتری ارائه کرد تساوی بدون گل در بازی حکم فرما شد؛ نتیجه‌ای که نه به درد شاگردان قنواتی می‌خورد که در رتبه هفدهم جدول رده بندی هستند و نه به کار چوکا می‌آید که بازی به بازی بار دیگر به سقوط نزدیک می‌شود.

خیبر خرم آباد صفر – شهرداری آستارا صفر

خیبر که در حضور تماشاگرانش در استادیوم تختی خرم آباد پذیرای شهرداری آستارا بود برای رسیدن به گل و سه امتیاز مسابقه خیلی تلاش کرد اما در نهایت نتوانست قفل دروازه تیم میهمان را باز کند.

شاگردان پیروز قربانی در این دیدار نمایش خوبی را از خود به جای گذاشتد و در بیشتر دقایق سوار بر بازی بودند.

آستارایی ها علاوه بر کسب تساوی ارزشمند به پنجمین بازی متوالی بدون گل خورده‌ خود رسیدند.

این نتیجه برای شهرداری آستارا که برای ماندن در جدول بازی های تلاش می کند، نتیجه خوبی بود و با اعتماد به نفسی که از کسب یک امتیاز در این دیدار کسب کرده است، بدون شک در هفته های پیش رو می تواند برای کسب نتایج بهتر برنامه ریزی کند.

Share