با ابلاغ به استاندار گیلان؛

وزیر کشور با تبدیل روستاهای “ضیابر و طاهرگوراب” به شهر موافقت کرد

در اجرای تبصره ۵ ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره ۳۳۶۶۷/۵۹۸۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر “تبدیل روستای ضیابر مرکز بخش ضیابر شهرستان صومعه سرا و روستای طاهر گوراب مرکز بخش طاهرگوراب به شهر” موافقت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با پیگیری های سیدکاظم دلخوش روستای ضیابر و روستای طاهرگوراب در صومعه سرا به شهر تبدیل می شوند

در ابلاغیه احمد وحیدی وزیر کشور به اسدالله عباسی استاندار گیلان آمده است: در اجرای تبصره ۵ ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره ۳۳۶۶۷/۵۹۸۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر “تبدیل روستای ضیابر مرکز بخش ضیابر شهرستان صومعه سرا و روستای طاهر گوراب مرکز بخش طاهرگوراب به شهر” موافقت می شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد. بدیهی ست تاسیس و راه اندازی شهرداری موکول به صدور حکم بعدی خواهد بود.

گفتنی است، این موضوع به تائید سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا رسیده است.

 

Share