رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان تأکید کرد:

ممنوعیت عبور موتورسیکلت، موتورگازی و دوچرخه‌سوار از پیاده‌رو، بازار و نقاط شلوغ

سرهنگ امیر طالبی با اعلام اینکه رانندگان و سرنشینان هر نوع موتورسیکلت و دوچرخه موتوردار باید به کلاه ایمنی مجهز باشند و در طول حرکت از آن استفاده کنند، گفت: عبور موتورسیکلت، موتورگازی و دوچرخه‌سوار از پیاده‌رو، وسط دستجات، بازار و نقاط شلوغ ممنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اعلام اینکه رانندگان و سرنشینان هر نوع موتورسیکلت و دوچرخه موتوردار باید به کلاه ایمنی مجهز باشند و در طول حرکت از آن استفاده کنند، گفت: عبور موتورسیکلت، موتورگازی و دوچرخه‌سوار از پیاده‌رو، وسط دستجات، بازار و نقاط شلوغ ممنوع است.

سرهنگ امیر طالبی اظهار داشت: رانندگان موتورسیکلت باید هنگام رانندگی تنها روی زین موتورسیکلت بنشینند و حق ندارند شخص دیگری را بر ترک سوار کنند مگر آنکه دارای یک زین کامل برابر استاندارد ساخت یا یدک پهلو باشند.

وی با بیان اینکه رانندگان و سرنشینان هر نوع موتورسیکلت و دوچرخه موتوردار باید به کلاه ایمنی مجهز باشند و در طول حرکت از آن استفاده کنند، گفت: عبور موتورسیکلت، موتورگازی و دوچرخه‌سوار از پیاده‌رو، وسط دستجات، بازار و نقاط شلوغ ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به اینکه دوچرخه سواران مکلفند هنگام حرکت به طور کامل از طرف راست راه عبور کرده و برای گذشتن از وسایل نقلیه‌ای که در کنار توقف کرده‌اند، احتیاط کنند، تصریح کرد: در صورت زیاد بودن تعداد دوچرخه سواران، باید در یک ردیف حرکت کرده مگر آنکه معبر ویژه‌ای برای آن‌ها اختصاص داده شده باشد در این صورت حق ندارند از بیرون معبر ویژه عبور و مرور کنند.

Share