رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان اعلام کرد:

یک روزه در گیلان گواهینامه موتورسیکلت بگیرید | ترخیص وسایل نقلیه توقیفی

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از طرح‌های صدور گواهینامه موتورسیکلت در یک روز و ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از طرح‌های صدور گواهینامه موتورسیکلت در یک روز و ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی اظهار داشت: طرح صدور گواهینامه موتورسیکلت یک روزه با هدف افزایش ایمنی، رفاه حال موتورسواران، سهولت در دریافت گواهینامه و از همه مهمتر، ممانعت از تردد رانندگان بدون گواهینامه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس در طرح صدور گواهینامه موتورسیکلت، گفت: فاز اول این طرح در شهرستان‌های بندرانزلی، شفت، رضوانشهر و فومن که فاقد آموزشگاه موتورسیکلت هستند در حال آماده‌سازی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه این طرح در مراحل اولیه و در دست اقدام است، اضافه کرد: با اجرای این طرح، موتورسوارانی که به هر دلیلی فاقد گواهینامه هستند، می‌توانند در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت، گواهی رانندگی موتورسیکلت را اخذ کنند.

این مقام انتظامی همچنین از طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت دهه فجر خبر داد و با اعلام اینکه در این طرح امکان ایجاد فرصت جهت پرداخت و تقسیط جرایم معوقه فراهم شده و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مراکز پلیس +۱۰ و یا اپلیکیشن پلیس من مراجعه کنند، افزود: زمان این طرح تا پایان بهمن ماه است و هزینه پارکینگ با تخفیف ویژه محاسبه می‌شود.

Share