خدمت بین دانا در جلسه شورای شهر رشت؛

شورای رشت به عملکرد رای بدهد نه برنامه | شهرداری رشت از درون کلافه کننده است

خدمت بین دانا در پاسخ به سوال اعضای شورا اظهار کرد: شهرداری خانه من است، من میخوام شما به برنامه رای ندهید به عملکرد ها رای بدهیدف شهرداری ما امروز کار میخواهد نه برنامه!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هفتاد و هفتمین جلسه شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا و با دستور کار انتخاب شهردار رشت عصر روز شنبه برگزار شد.

سیدمجتبی خدمت بین دانا کاندیدای تصدی شهرداری رشت در صحن علنی شورا گفت: شهر رشت نسبت به کلان شهرهای دیگر بسیار عقب است.

وی در ادامه گف: از کاندیداهای غیر بومی ۲ سال جلوتر و از بومی ها یکسال جلوتر هستم.

خدمت بین دانا با اشاره به سابقه ۲ دوره سرپرستی شهرداری رشت، اظهار کرد: در زمان سرپرستی های خود کارهای زمین مانده را به دست گرفتم و مهمترین کار من ایجاد آرامش در سطح شهرداری و شهر بود.

سرپرست سابق شهرداررشت با بیان اینکه عاشق کارهای اجرایی هستم، یادآور شد: جمع آوری زباله و تفکیک زباله از مبدا ازمهمترین برنامه هاست.

وی در ادامه به ارائه برنامه های خود پرداخت و گفت: بزرگترین مشکل ما در شهرداری منابع انسانی است.

خدمت بین دانا متذکر شد: بنده با رنگ آمیزی جداول مشکل دارم و باید جداول را تغییر دهیم.

وی بر لزوم پیگیری احداث کارخانه زباله سوز تاکید کرد و گفت: پروژه های نیمه تمام باید به اتمام برسد.

کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت با اشاره به ظرفیت بالای تالاب عینگ گفت: با ساخت و سازهایی که الان انجام شده دیگر از تالاب عینک از حالت اولیه در آمده و باید وضعیت این تالاب را پیگیری کرد.

خدمت بین دانا بر لزوم ساماندهی دستفروشان به ویژه مرکز شهر اشاره کرد و گفت: ساختمان مرکزی شهرداری تکمیل نشده است و باید کامل شود

وی ادمه داد: برای رینگ ۹۰ متری سرمایه گذار است اما تا زمانی که بین شورا و شهرداری وفاق و همدلی نباشد، سرمایه گذاران اقدامی نخواهند کرد.

خدمت بین دانا گفت: پیمانکاران ما جدا از شهرداری نیست و باید شهرداری را خانه خود بدانند.

سرپرست سابق شهرداری رشت اظهار کرد: بنده مدیریت بدون پول را میدانم ، مدیریت با پول را هم میدانم. هیچ وقت از بنده شهرداری رشت یک شهردار انتخاب نشده است. کارمند شهرداری هستیم و سه سال و نیم از عمر کاری من مانده است.

اظهارات اعضای شورا

مسعود عباس نژاد در این جلسه گفت: آقای دانا یکی از سرمایه های گرانقدر شهرداری است. شما در همه قسمت های شهرداری کار کردید، چه اختیاری به عنوان شهردار میخواهید تا کار شاخص را انجام دهید ؟

علیرضا تاج شهرستانی دیگر عضو شورا گفت: بنده از طرفداران شما هستم. ۴۵ روز سرپرست بودید، برای روشن شدن افکار عمومی بگویید که این شورا در مدت سرپرستی شما چه خواسته نا بجایی داشت ؟

هادی رمضانی دیگر عضو شورای شهر رشت گفت: در شهر عقب ماندگی زیادی داریمِ، مردم از ما انتظار دارند جز اولین شورایی بودیم که در سطح کشور دست به انتخاب شهردار زدیم. تعامل شما با شورا چگونه خواهد بود؟

رضا عاشری دیگر عضو شورای شهر رشت گفت: در زمان سرپرستی ما به عنوان شورا همواره در حال “جلز و ولز” بودیم شما در حال ورزش و روی تردمیل بودید. اگر شهردار شوید همین رویه را ادامه میدهید؟

شمس شفیعی دیگر عضو شورای شهر رشت گفت: اینکه شما محبوب هستید نشانه موفق بودن شماست. اگر هوشمند سازی و ممیزی املاک صورت بگیرد در بخش درامدی برای شهر چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اگر غیر شما کسی دیگر شهردار شد، شما رابطه خود را با این شخص چگونه خواهید کرد؟

کریمی کرنق دیگر عضو شورا شهر رشت گفت: اولین کاری که شما رو متمایز میکند با بقیه شهرداران چه چیزی است؟

شهرداری رشت از درون کلافه کننده است

خدمت بین دانا در پاسخ به سوال اعضای شورا اظهار کرد: شهرداری خانه من است، من میخوام شما به برنامه رای ندهید به عملکرد ها رای بدهیدف شهرداری ما امروز کار میخواهد نه برنامه!

وی گفت: شهرداری رشت از بیرون زیباست اما در داخل خیلی کلافه کننده است.

خدمت بین دانا افزود: باید در چهارچوب بودجه کار شود. آرزوی من این است که شهری زیبا و تمیز داشته باشم. اگر به عنوان شهردار انتخاب شدم، آسفالت و زیبایی شهر در اولویت است رودخانه ها را باید کد دار کرد و قول میدهم به مرور درست شود.

وی افزود: از شورا هیچ خواسته نابجایی نداشته ام، شهردار باید هفته سه بار با اعضای شورا دیدار داشته باشد و رابطه ایجاد کند. بنده در زمان سرپرستی درگیر کارهای کوچک بودم و نتوانستم رابطه را برقرار کنم.

سرپرست سابق شهرداری گفت: در ۴۵ روز سرپرستی کت از تنم کنده نشده است. اگر این مسئولیت را قبول کردم صبح فردا در شهرداری هستم و گرنه ۵ صبح استخرم را خواهم رفت.

وی گفت:  اگر آقای شوقی شهردار شود یا دو کاندیدای دیگر با انها تعامل خواهم کرد و به عنوان مشاور در کنار آنها خواهم بود، من دیگر دنبال پست در شهرداری نیستم چراکه همه پستها را تجربه کردم.

خدمت بین دانا یادآور شد: متاسفانه امروز شهرداری رشت بزرگتری ندارد. کارکنان شهرداری باید دلگرم باشند.باید ناحیه محوری صورت گیرد و صدور پروانه در ناحیه باشد.

Share