کارگرنیا در گفتگو با دیارمیرزا؛

هیچ فراخوانی برای انتخاب شهردار صادر نشده | برای حفظ آرامش شهر باید منتظر رای نهایی دیوان باشیم

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه برای حفظ آرامش شهر باید منتظر رای نهایی دیوان باشیم، گفت: به احتمال زیاد رای دیوان تا هفته آینده صادره خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا در مورد انتخاب شهردار گفت: فعلا هیچ فراخوانی برای انتخاب شهردار صادر نشده است و همان رزومه‌های قبلی که به دبیرخانه ارسال شده بود را در حال مطالعه هستیم تا رای نهایی تجدید نظر دیوان عدالت اداری صادر شود.

محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان این مطلب که به دنبال این هستیم که هر چه سریعتر شهردار رشت انتخاب شود، گفت: نمیخواهیم که رشت با سرپرست اداره شود و به دنبال کوتاه کردن دوران سرپرستی هستیم اما چون هنوز حکم دیوان صادر نشده است، نمی توانیم تصمیم نهایی در مورد انتخاب شهردار بگیریم زیرا ممکن است که قاضی رای به بازگشت دهد.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ آرامش شهر باید منتظر رای نهایی دیوان باشیم، گفت: به احتمال زیاد رای دیوان تا هفته آینده صادره خواهد شد زیرا مستندات و مدارک هر دو طرف پرونده ارائه شده است و قطعا به زودی رای صادر خواهد شد که به محض صدور رای ما حتما برای انتخاب شهردار اقدام خواهیم کرد.

Share