طی احکامی جداگانه صورت گرفت؛

سرپرستان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های فومن و شفت منصوب شدند

طی احکامی جداگانه از سوی سیاوش آقاجانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، سرپرستان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های فومن و شفت منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حکم سیاوش آقاجانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، حجت عمویی فومنی به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فومن منصوب شد.

در این حکم آمده است:

به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فومن منصوب می‌گردید.

امید است ضمن تعامل با مدیران ستادی، روسا و مسئولان ادارات و نمایندگی‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای تابعه در انجام وظایف محوله و خدمت‌رسانی به مردم شریف فومن موفق و موید باشید.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فومن با حضورمدیرکل و فرماندار در فرمانداری شهرستان فومن برگزار و از زحمات جعفریان رییس سابق این اداره تقدیر شد.

همچنین در حکمی دیگر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، قدرت رحمانی طولارود به عنوان سرپرست نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شفت منصوب شد.

در این حکم آمده است:

به موجب این حکم به سمت سرپرست نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شفت منصوب می‌گردید.

امید است ضمن تعامل با مدیران ستادی، روسا و مسئولان ادارات و نمایندگی‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های تابعه در انجام وظایف محوله و خدمت‌رسانی به مردم شریف شفت موفق و موید باشید.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شفت با حضور مدیرکل و فرماندار در فرمانداری شهرستان شفت برگزار و از زحمات حجت عمویی مسئول سابق این نمایندگی تقدیر شد.

لازم به ذکر است؛ قدرت رحمانی طولارود سابقه ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تالش را در کارنامه دارد.

Share