انتخاب بهترین مبل شویی در تهران با کیفیت بالا و ارزان

مجموعه مبل شویی تهران با بیش از یک دهه تجربه در زمینه انجام خدمات مبل شویی با کادری متخصص و مجرب؛ امکان مبل شویی در منزل تهران با دستگاه و شستشوی تشک خوشخواب در منزل با دستگاه را با کیفیتی قابل قبول و قیمت مناسب، برای مشتریان فراهم کرده است.

مبلمان یکی از مهم‌ترین بخش‌های دکوراسیون منزل است. بنابراین زیبایی و تمیزی آن در منزل اهمیت ویژه ای دارد. اما اگر روی آن لکه ای ایجاد شود چگونه باید آن را تمیز کرد؟ تمیز کردن مبل‌ها به‌صورت سنتی و با کمک دستمال و مواد شوینده کاری زمان‌بر بوده و به‌علت عدم تاثیر بر روی فوم‌های داخلی مبل، در نهایت شما را به نتیجه دلخواه نمی‌رساند. بنابراین استفاده از دستگاه‌های مبل شویی می‌تواند بهترین گزینه برای از بین بردن آلودگی‌های عمیق مبلمان باشد.

مبل شویی با دستگاه در منزل با کمک بخار،رفوم خشک مبلمان شما را شستشو می‌دهد و بدون باقی گذاشتن لکه و یا نم، آن را از آلودگی پاک می‌کند. این دستگاه با سرعت بالایی عمل شستشو را انجام می‌دهد و با شستشوی عمیق، تمام لکه‌ها و آلودگی‌ها را از بین می‌برد. همچنین دمای بالای بخار این دستگاه، تمام میکروب‌ها و قارچ‌ها را از بین می‌برد.

در ادامه به معرفی کامل نحوه کارکرد دستگاه مبل شویی برای شستشوی مبلمان و تشک خوشخواب و مزایای استفاده از آن می‌پردازیم. همچنین اگر در حال خواندن این مقاله هستید و قصد شستشوی مبل‌های خود را دارید، مبل شویی تهران به‌عنوان یک شرکت معتبر و با سابقه در این زمینه، با کمک دستگاه‌های پیشرفته و مواد شوینده مرغوب، خدماتی چون مبل شویی در منزل تهران با دستگاه و شستشوی تشک خوشخواب در منزل با دستگاه را، با کیفیتی قابل قبول و قیمت مناسب، برای مشتریان فراهم کرده است.

بهترین مبل شویی در تهران با دستگاه

بهترین مبل شویی در منزل با دستگاه در تهران

یکی از خدمات مبل شویی تهران، شستشوی مبل با دستگاه تمام اتوماتیک می‌باشد. دستگاه مبل شویی درواقع نوعی بخار شوی مدرن است که با استفاده از مواد شوینده مخصوص و بخار داغ مبل را از هر گونه آلودگی پاک می‌کند. این دستگاه دارای یک کمپرسور و مکنده است که کف را با فشار از طریق کمپرسور تولید می‌کند و آب کثیف را توسط مکنده جذب می‌کند. تمام مراحل شستشو داخل این دستگاه به صورت خودکار انجام می‌شود و حرارت بالای دستگاه تمام میکروب‌ها و ذرات گرد و غبار را از بین می‌برد. مبل شویی در منزل تهران با دستگاه تمام اتوماتیک تمام مراحل فوق را به انجام می رساند.

مواد شوینده مورد استفاده در این دستگاه کاملا ایمن بوده و هیچ اثر مخربی بر روی پارچه مبل نمی‌گذارد. این مواد شوینده دارای کف کنترل شده می‌باشند و قدرت پاک کنندگی بالایی دارند. استفاده از فوم‌های شوینده و شامپو خشک، کاملا گرد و غبار و آلودگی را از بین می‌برد و بلافاصله مبل را خشک می‌کند. اما باید توجه داشته باشید که تمام این فعالیت‌ها باید زیر نظر افراد متخصص و با تجربه انجام شود تا کم‌ترین آسیبی به مبل شما نرسد.

بهترین مبل شستشو در تهران

مواد شوینده مورد استفاده در دستگاه مبل شویی

نوع ماده شوینده بر اساس نوع مبلمان و الیاف پارچه آن تعیین می‌شود. اما معمولا این مواد شوینده شامل حلال خشک، فوم خشک و بخار است.

حلال خشک

حلال خشک یک پودر جاذب است که مانند آهنربا آلودگی را به خود جذب می‌کند. این پودر معمولا برای الیافی استفاده می‌شود که آب و کف به آن آسیب می‌زند. این پودر بر روی مبل ریخته می‌شود و سپس با کمک جاروبرقی یا مکنده تمیز می‌شود.

فوم خشک

دستگاه‌های مبل شویی قدرت این را دارند تا کفی با کمترین میزان آب و به صورت فوم خشک تولید کنند. این فوم خشک کمترین آسیب را به بافت پارچه مبل وارد می‌کند. سپس با کمک مکنده، تمام فوم خشک جمع می‌شود.

بخار

خود بخار به تنهایی خاصیت ضدعفونی دارد. بخار دمای بالایی دارد و با خاصیت میکروب زدایی، تمام میکروب و قارچ موجود در مبل را از بین می‌برد و آن را ضدعفونی می‌کند. در نهایت توسط مکنده تمام بخار آب جذب می‌شود و مبل خشک می‌شود.

مراحل شستشوی مبل با دستگاه در منزل

  • ابتدا تمام قسمت‌های مبل بررسی می‌شود و لکه‌ها شناسایی می‌شوند.
  • سپس لکه گیری انجام می‌شود.
  • با استفاده بخار و مواد شوینده، تمام رویه مبل شستشو داده می‌شود.
  • در روش شستشوی عمیق، یک محلول فوم با کمک دستگاه با فشار به اسفنج مبل تزریق می‌شود.
  • در نهایت با استفاده از مکنده، تمام آب کثیف و کف مکیده می‌شود و داخل محفظه آب کثیف ذخیره می‌شود.

مزایای شستشوی مبل در خانه با دستگاه

شستشوی مبل با دستگاه مزایای زیادی دارد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

  • دستگاه مبل شویی سرعت بالایی در شستشو دارد و به همین دلیل بوی نم و ماندگی ایجاد نمی‌کند.
  • قدرت بالای پاک کنندگی این دستگاه باعث می‌شود تا هیچ لکه ای باقی نماند.
  • حرارت بالای بخار دستگاه تمام میکروب‌ها و ویروس‌ها را از بین می‌برد.
  • عمر مفید مبلمان را بالا می‌برد، زیرا آلودگی به مدت طولانی باعث ایجاد پوسیدگی بر روی پارچه مبل می‌شود.
  • آلودگی‌های عمیق را از بین می‌برد.
  • کمترین آسیب را به پارچه مبل وارد می‌کند.
  • مانع نفوذ لکه‌ها به عمق مبل می‌شود.
  • نیازی به جابه جایی مبل ندارد.
  • هزینه پایینی دارد.

شستشوی تشک خوشخواب در منزل با دستگاه

همانطور که می‌دانید، تشک یکی از مکان‌های مستعد رشد باکتری و انواع قارچ‌هاست. بنابراین بهتر است تشک‌ها هر ۶ ماه یکبار شسته شوند. اما شستشوی این تشک‌ها به دست خودتان کاری سخت و پر دردسر است. چراکه اگر تشک‌ها بعد از شستشو به خوبی خشک نشوند، می‌توانند مکانی برای رشد قارچ‌ها و عوامل بیماری زا شوند. از طرف دیگر، امکان جابه جایی این تشک‌ها و انتقال آنها به مراکز شستشو نیز کاری دشوار و وقت گیر است.

مبل شویی تهران با کمک دستگاه‌های تمام اتوماتیک و بدون نیاز به جابجایی، شستشوی تشک خوشخواب شما را در منزل با دستگاه تمام اتوماتیک انجام می‌دهد. دستگاه‌های تمام اتوماتیک تمام آلودگی‌ها و میکروب‌ها را از بین می‌برد و تشک را تا ۹۰ درصد خشک می‌کند. حرارت زیادی که از این دستگاه تولید می‌شود، تمام قارچ‌ها و میکروب‌ها را از بین می‌برد و شما با خیال راحت می‌توانید خوشخواب خود را به این شرکت بسپارید.

مراحل شستشوی تشک خوشخواب در منزل با دستگاه

  • برای شستشوی تشک خوشخواب در منزل با دستگاه، ابتدا لکه گیری انجام می‌شود.
  • سپس با کمک فرچه‌های دستگاه، تمام سطح تشک تمیز می‌شود.
  • در مرحله آخر، دستگاه مکنده آب و کف موجود در تشک را جذب می‌کند تا خشک شود.

شستن تشک خوشخواب در منزل

مزایای شستشوی تشک خوشخواب در منزل

مزایای شستشوی تشک خوشخواب در منزل شامل موارد زیر است.

  • سرعت بالا در شستشو مانع ایجاد بوی نم می‌شود.
  • با استفاده از دمای بالا و محلول‌های ضدعفونی کننده، تمام باکتری‌ها و قارچ‌های تشک از بین می‌رود.
  • بدون نیاز به جابه جایی تشک را شستشو می‌دهد.
  • بعد از پایان مراحل شستشو تا ۹۰ درصد آب موجود در تشک خوشخواب کشیده می‌شود تا سریع‌تر خشک شود.
  • تمام لکه‌ها به صورت کامل از بین می‌روند.
  • بوی بد تشک را از بین می‌برد.

ویژگی‌های بهترین مبل شویی تهران

همانطور که گفتیم بهتر است شستشوی مبلمان و تشک خوشخواب خود را به افراد متخصص و مجرب بسپارید تا با مهارت کافی بتوانند بهترین نتیجه را به شما ارائه دهند. اما بهترین مبل شویی چه ویژگی‌هایی دارد؟ ویژگی‌های یک مبل شویی خوب شامل موارد زیر است.

استفاده از مواد شوینده مرغوب

استفاده از مواد شوینده مرغوب باعث می‌شود تا علاوه بر پاک کنندگی قوی، کمترین آسیب به پارچه مبل شما وارد شود. گاهی ممکن است آب و کف به الیاف مبل آسیب وارد کنند و باید از حلال یا فوم خشک برای پاک کنندگی استفاده کرد. بنابراین مهارت افراد متخصص در زمینه مبل شویی می‌تواند در انتخاب مواد شوینده مناسب نقش حیاتی داشته باشد.

شستشوی عمیق

در شستشوی مبل نباید تنها به تمیزی رویه مبل توجه کرد، بلکه شستشوی عمیق فوم مبل توسط افراد کاربلد و دستگاه‌های پیشرفته یکی از المان‌های مهم در شستشوی مبل می‌باشد. شستشوی عمیق در واقع تمام موادی که به فوم مبل نفوذ کرده است را از بین می‌برد.

حفظ ظاهر مبل

حفظ ظاهر مبل یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در هنگام شستشوی مبل باید در نظر داشت. پارچه مبل و فرم اسفنج آن نباید بعد از شستشو تغییری داشته باشد. افراد دوره دیده و متخصص با به کار گیری روش‌های نوین مانع بد شکل شدن مبلمان شما بعد از شستشو می‌شوند.

بهترین مبل شویی تهران 

مبل شویی در منزل یکی از خدماتی است که باید حتما زیر نظر افراد متخصص و مجرب انجام شود تا آسیبی به ظاهر مبل شما نرسد. زیرا انتخاب مواد شوینده نامتناسب با نوع پارچه مبل شما می‌تواند باعث ایجاد آسیب به آن شود. بنابراین انتخاب یک مبل شویی مطمئن و کاربلد، اولین قدم در شستشوی مبلمان می‌باشد.

مجموعه مبل شویی تهران با بیش از یک دهه تجربه در زمینه انجام خدمات مبل شویی با کادری متخصص و مجرب؛ امکان مبل شویی در منزل تهران با دستگاه و شستشوی تشک خوشخواب در منزل با دستگاه را با کیفیتی قابل قبول و قیمت مناسب، برای مشتریان فراهم کرده است. این مجموعه با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و مواد شوینده با کیفیت و نانو به صورت کاملا تضمینی تمیزی را به خانه شما می‌آورد. خدمات این مبل شویی شامل شستشوی مبلمان خانگی و اداری در محل، استفاده از بهترین مواد شوینده، انجام خدمات شستشو فرش در محل با دستگاه می‌باشد که تمام این خدمات را با رضایت صد در صدی مشتریان انجام می‌دهد.

Share