فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

خودکشی نافرجام زن ۲۵ ساله در رشت

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت اظهار داشت: با حضور و اقدام به موقع ماموران انتظامی این شهرستان، زن ۲۵ ساله رشتی از خودکشی نجات یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت گفت: با حضور و اقدام به موقع ماموران انتظامی این شهرستان، زن ۲۵ ساله رشتی از خودکشی نجات یافت.

سرهنگ محمود حافظی در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک زن به قصد خودکشی، تصمیم به پریدن از بالای پل به رودخانه گوهررود رشت را دارد، ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی به حضور به موقع پلیس، عوامل اوژانس و آتش‌نشانی در محل مورد نظر و ممانعت از خودکشی زن ۲۵ساله اشاره کرد و گفت: این زن جوان با داشتن علائم حیاتی به بیمارستان منتقل و انگیزه خود از ارتکاب به خودکشی را مشکلات شخصی و اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان ریشه‌یابی مشکلات شخصی و اختلافات خانوادگی را نیازمند بهره‌گیری از روانشناسان مجرب دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

Share