با تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان صورت گرفت؛

حسن آدمیت به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت معارفه شد

امام پناهی با معرفی حسن آدمیت به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت، گفت: بکارگیری جوانان متعهد در مناصب مدیریتی، نشانگر رویکرد دولت سیزدهم به استمرار حرکت رو به جلو کشور بوسیله جوانان ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان، مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت صورت پذیرفت.

حمیدرضا امام پناهی در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین، اظهار داشت: مشکلات هرچقدر هم بزرگ باشند؛ در سایه همکاری، همدلی، حضور میدانی و کار جهادی قابل حل هستند.

امام پناهی با بیان اینکه قبول مسئولیت در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی با حجم بالای کاری، نیازمند همت جهادی است؛ ضمن تشکر از زحمات خالصانه عبدالله عموزاد در مدت سرپرستی این معاونت، خاطرنشان کرد: به امید خداوند و با حضور حسن آدمیت در جایگاه معاونت سیاسی فرمانداری رشت به عنوان جوانی انقلابی و متخصص، شاهد خدمات ماندگار خواهیم بود.

فرماندار رشت در بخشی از سخنانش اظهار داشت: دستاوردهای بزرگ ایران اسلامی موجبات امیدواری ملل تحت ستم و خودباوری ملت‌های مسلمان را فراهم آورده و یقین داریم که با رویکرد جوان‌گرایی دولت مردمی ایران قوی، روند توسعه عزتمندانه و افتخار آفرینی ایران اسلامی به دست جوانان متعهد کشورمان استمرار خواهد یافت.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به این موضوع که آشوب‌های بی‌سرانجام دشمن ساز و تلاش ناکام استکبار برای به حاشیه کشاندن شکوه حضور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه نشان داد که جمهوری اسلامی، نظامی ریشه دار است که استواری خود را مدیون خون صدها هزار شهید و صلابت دلیرمردان شیر زنان آزاده‌اش می‌باشد، گفت: امروز نتایج مقاومت، استکبارستیزی و اطاعت از ولایت مردم سربلند ایران را در مذاکرات سازنده با همسایگان، تقویت پیوندهای دوستی بین ملت‌های منطقه و زمینه‌سازی برای خروج سلطه طلبان، شاهد می‌باشیم.

امام پناهی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بر برنامه ریزی و آمادگی دستگاه‌ها برای نظارت بر بازار، تامین اقلام مورد نیاز و رفع دغدغه‌های مردم تاکید کرد.

در این جلسه، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری نیز با تقدیر از زحمات یک سال گذشته دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلابی و اعضای شورای تامین در ارائه خدمت به مردم شایسته رشت، اظهار داشت: با توجه به ویژگی‌ها و جمعیت رشت به عنوان مرکز استان، لازمه پذیرش مسئولیت در این شهرستان، خدمت جهادی و تلاش شبانه روزی است.

وی افزود: در سه سال باقی مانده تا پایان برنامه چشم‌انداز ۱۴۰۴، مدیران دستگاه‌ها برای ارائه خدمات موفق باید نیازهای آینده، مسائل مطرح و راه کارهای رفع موانع در حوزه متبوع خود را شناسایی نمایند.

مدیرکل سیاسی استانداری با اشاره به زمان حدوداً یکساله باقی مانده تا انتخابات مهم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال جدید، بر لزوم برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای آن تاکید کرد.

وی ضمن تبریک به معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت، اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم در زمینه بکارگیری جوانان در مناصب مدیریتی و تجربیات ارزنده و تعهد آقایان عموزاد و آدمیت، امیدواریم تا این عزیزان در جایگاه جدید خدمتی خود، منشاء ارتقاء سطح خدمت‌رسانی به مردم شریف استان و رشت باشند.

شفیعی ادامه داد: به فضل الهی و به برکت خون شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت و از خودگذشتگی شهدای مدافع سلامت، امروز با پشت سر گذاشتن فشار تحریم‌ها و خیانت و خباثت عده‌ای معدود، فرصتی فراهم آمده تا دوشادوش مردم، گامهای استواری در راه ارتقاء جایگاه بین المللی ایران اسلامی و حل مشکلات داخلی برداشته شود.

 احمدی نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که انشاءالله تلاش مدیران در سال ۱۴۰۱، مقدمه رفع جهادی موانع در سال جدید خواهد بود، گفت: دولت انقلابی، نیازمند مدیرانی انقلابی و با عملکردی جهادی است.

وی با اشاره به نقطه‌نظرات مجلس در ارزش‌گذاری به زحمات مدیران و کارکنان دستگاه‌ها، اظهار داشت: با قانونی کردن طرح حمایت و تشویق افشاگران فساد، مردم در امر نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها سهیم خواهند بود.

 کوچکی نژاد دیگر نماینده مردم رشت و خمام نیز با آرزوی موفقیت عبدالله عموزاد و حسن آدمیت در جایگاه‌های جدید خدمتی، اظهار داشت: یقیناً در سایه همدلی و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و قوای مقننه و قضایی، نتایج درخشانی در انتظار کشور و انقلاب خواهد بود.

وی با اشاره به اتمام مراحل بررسی بودجه ۱۴۰۲ در مجلس، از آمادگی نمایندگان برای بررسی برنامه هفتم توسعه خبر داده و افزود: با توجه به تحولات جهانی و منطقه‌ای و مسائل اقتصادی کشور، مجلس با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، تصویب برنامه‌های جامع و عملیاتی برای پیشبرد روند توسعه کشور را مدنظر خواهد داشت.

همچنین در خلال این جلسه حجت‌الاسلام تجدد امام جمعه بخش لشت نشاء و دکتر امیدی رئیس انجمن دیابت ایران به بیان نکات مورد نظر خود پرداختند.

حسن آدمیت معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت، از نیروهای از جوانان با تجربه و متخصص وزارت کشور بوده که پیش از این معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آستارا، مسئولیت دبیرخانه هیات عالی نظارت استان، سرناظر شورای نگهبان استان، دبیر کمیته ساماندهی پهپادهای غیرنظامی استان و همچنین کارشناس و مسئول ارزیابی و پیگیری مصوبات شورای تامین استان را برعهده داشته است.

Share