آشوبی با جضور در تالش؛

تمام نظام شبکه بهداشت برای ترویج و تبلیغ فرزندآوری، بسیج شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت تبلیغات گسترده در حوزه جمعیت و حمایت از خانواده تاکید کرد و توجه بیش از پیش و بسیج همه دست‌اندرکاران و امکانات نظام سلامت به ویژه نظام شبکه بهداشت و درمان در زمینه فرزندآوری، ازدواج و حمایت از خانواده را خواستار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه دو تن از معاونین و همچنین مدیر بازرسی دانشگاه از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهید رسولی لیسار بازدید کرد.

آشوبی در این بازدید، شاخص‌های نظام سلامت شهری و روستایی را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این بازدید ضمن بررسی عملکرد این مرکز در جهت رشد جمعیت، موالید و زادآوری، بر ضرورت تدوین برنامه ترویجی در جهت فرزندآوری تاکید کرد.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، لزوم تبیین و ترویج برنامه‌های تبلیغاتی جهت ترویج فرزندآوری مورد تاکید قرار داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت تبلیغات گسترده در حوزه جمعیت و حمایت از خانواده تاکید کرد و خواستار توجه بیش از پیش و بسیج همه دست‌اندرکاران و امکانات نظام سلامت به ویژه نظام شبکه بهداشت و درمان در زمینه فرزندآوری، ازدواج و حمایت از خانواده شد.

آشوبی همچنین با تعدادی از اعضای مجمع خیرین سلامت در حاشیه مرکز جامع سلامت دیدار و از تلاش‌های آن‌ها در راستای ارتقای نظام سلامت تقدیر کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از مرکز جامع خدمات سلامت روستایی جوکندان بخش لیسار بازدید کرد و شاخص‌های سلامت در آن را مورد ارزیابی قرار داد.

دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با فرماندار تالش

دکتر محمدتقی آشوبی-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه جمعی از معاونین و مدیران با مهندس کیا عاشوری فرماندار تالش دیدار و در خصوص نیازمندی های حوزه سلامت این شهرستان با وی گفت‌وگو کرد.

در این نشست علاوه بر بهبود زیر ساخت های حوزه سلامت شهرستان، در خصوص اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و لزوم توجه بیش از پیش به این مقوله مهم و ملی نیز مورد بحث و تبادل نظر طرفین قرار گرفت.

در ادامه با همراهی فرماندار شهرستان تالش از مرکز شیمی درمانی و غربالگری سرطان آماده افتتاح این شهرستان که به همت خیرین سلامت باز سازی شده است، بازدید شد.

Share