ترندیول ترکیه چیست؟ و چگونه میتوان از ترندیول سفارش داد ؟

ترندیول نام یک وب سایت معروف در زمینه فروش آنلاین محصولات از جمله لباس ، کیف و کفش است که معروف ترین برندهای ترکیه از جمله دیفکتو، ال سی وایکیکی ، ساتین و … در آن شعبه آنلاین دارند.

ترندیول نام یک وب سایت معروف در زمینه فروش آنلاین محصولات از جمله لباس ، کیف و کفش است که معروف ترین برندهای ترکیه از جمله  دیفکتو، ال سی وایکیکی ، ساتین و … در آن شعبه آنلاین دارند.

بزرگترین برندهای جهان

بزرگترین برندهای جهان نیز در این وب سایت بوتیک آنلاین خود را دارند مانند پوما ، آدیداس ، سیتیزن ، کاسیو و … که محصولات خود را به فروش میرسانند و شما میتوانید با خیال راحت از برند های معتبر دنیا خریدتان را انجام دهید بدون اینکه نگران فیک بودن آن محصول باشید.

محبوب ترین محصولات ترندیول

محبوب ترین محصولات این وب سایت لباس ، کیف و کفش است و مهم ترین فعالیت ترندیول در این زمینه است اما محصولات دیگری از قبیل خوراکی ، وسایل الکترونیکی ، لوازم ورزشی، اکسسوری و ساعت و … نیز در این فروشگاه آنلاین به چشم میخورند. در حال حاضر و با گسترش و محبوبیت ترندیول ، بیش از یک میلیون محصول مختلف در این وبسایت به چشم میخورد که نشان گستردگی و تنوع محصولات فروشگاه آنلاین ترندیول دارد.

تخفیفات ترندیول

مهم ترین دلیل محبوبیت ترندیول تخفیفات همیشگی آن است. تقریبا همیشه محصولات ترندیول دارای تخفیف هستند که این ویژگی خریداران زیادی را به این وبسایت جذب میکند.

اما تخفیف های فصلی و مناسبتی هم جایگاه ویژه خود را دارا هستند ، که به همراه تخفیفات همیشگی که این محصولات دارند گاهی قیمت یک محصول تا یک دهم پایین می آید وبسیار ارزان تر از همیشه قابل خرید است ،که البته در مورد بعضی محصولات صادق است و بعضی دیگر از کالاها تخفیفات کمتری دارند.

تخفیفات ترندیول

حراج های فصلی ترندیول

یکی از بهترین زمان ها برای خرید از ترندیول ، خرید پایان هر فصل است ، چرا که برند ها در پایان هر فصل سعی دارند که محصولات قدیمی خود را به سرعت به فروش برسانند به همبن دلیل تخفیفات زیادی بر روی محصولات خود اعمال میکنند تا با فروش سریع تر آنها فروشگاه خود را آماده محصولات فصل جدید و طرح های جدیدتری نمایند.

بنابراین اگر بدنبال خرید لباس ، کیف یا کفش با قیمت مقرون به صرفه ای هستید یا قادر به خرید محصولی با قیمت اصلی آن نیستید ، میتوانید در حراج های پایان فصل ترندیول ، محصول دلخواه خود را قیمتی فوق العاده ارزان تر خریداری کنید.

حراج به مناسبت های خاص

در مناسبت هایی مثل روز مادر ، شروع سال جدید یا هفته جمعه سیاه یا بلک فرایدی که فقط یکبار در سال هستند ، همه برندها از جمله ترندیول که بزرگترین فروشگاه آنلاین ترکیه ایت تخفیفات خوبی بر روی اجناس خود قرار میدهند ، که خرید مخصولات دلخواه شما را مقرون به صرفه تر خواهد کرد.

 در وبسایت ترندیول برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود از قبیل لباس ، کیف ، کفش ، لوازم برقی ، ورزشی ، لوازم آرایشی و … میتوانید وارد دسته بندی هرکدام از این محصولات شوید یا دسته بندی زنانه ، مردانه و بچه گانه را انتخاب کنید. و یا اگر به دنبال برند خاصی هستید نام برند مورد نظر خود را جستجو کنید تا راحت تر بتوانید کالای مد نظرتان را پیدا نمایید.

چگونه از ترندیول خرید کنیم؟

از آنجایی‌ که خرید از ترکیه یکی از علایق ما ایرانی هاست ، چرا که ترکیه همیشه در زمینه مد و فشن پیشرو بوده و بسیاری از برند های معروف و معتبری که در سطح جهانی شناخته شده اند در ترکیه هستند.

خرید از برند های ترک بسیار ارزان تر از برند های اروپایی و امریکایی است ، چرا که دلیل ارزش لیر و دلار با هم قابل مقایسه نیست ، و نزدیکی این کشور به ایران نیز دلیل دیگری است که خرید از برند های ترک را برای ما آسان تر کرده .برای خرید از وبسایت ترندیول ، شما نیاز به حساب ارزی بین المللی دارید که میتوانید با خرید ویزا کارت و مستر کارت خرید خود را انجام دهید ،

اما به دلیل یک سری تحریم ها خرید ویزا کارت و مستر کارت در ایران بسیار سخت است .یکی از راه های خرید از ترندیول ، استفاده از خدمات ایرانی کارت است.  به این صورت که در ایرانی کارت ثبت نام‌ کنید ، وارد پنل کاربری خود شوید و با طی کردن مراحل زیر خرید خود را از ترندیول انجام دهید.

پس از ورود به پنل کاربری خود در  ایرانی کارت ، در منوی سمت راست پرداخت های اینترنتی و سپس خرید و تحویل از ترندیول ترکیه را انتخاب نمایید. سپس لینک محصول مورد نظر خود را از سایت ترندیول برداشته و در کادر مخصوص لینک محصول در پنل ایرانی کارت که با کادر قرمز مشخص شده کپی کنید ، و با کلیک برو روی کادر مربعی پایین صفحه میتوانید تصویر محصول مورد نظرتان را ببینید و از درستی آن مطمئن شوید.

در قسمت بعدی شرایط خرید و سفارش از سایت ترندیول را مطالعه کرده و در صفحه بعدی به انتخاب رنگ ، سایز و سایر مشخصات محصول مورد نظرتان میپردازید، سپس مبلغ محصول مورد نظر را در کادر مشخص شده وارد کنید و در قسمت بعد آدرس و کدپستی خود را وارد نمایید.

 به این صورت میتوانید بدون داشتن حساب بین المللی از وب سایت ترندیول خرید خود را انجام دهید ، ایرانی کارت تمام مراحل خرید و تحویل محصول را انجام میدهد و سفارشتان طی مدت ۳۰ تا ۴۵ روز کاری به دستتان خواهد رسید.

خرید از ترندیول

خرید از ترندیول از طریق سایت های ایرانی واسطه

راه دیگر برای خرید از ترندیول استفاده از وبسایت های ایرانی معتبر است که مانند ایرانی کارت مراحل خرید و ارسال محصول را برای شما انجام میدهندهمانطور که گفته شد برای خرید از ترندیول ترکیه شما نیازمند یک حساب ارزی و بین المللی ، و همچنین آدرس معتبر در ترکیه هستید ، چرا که ترندیول ارسال محصول به ایران ندارد. شما میتوانید با انتقال لینک محصول به وبسایت ایرانی واسط و پرداخت هزینه محصول و هزینه باربری ، طبق قیمت روز لیر ، بین یک الی دو هفته کالای خریداری شده تان را تحویل بگیرید.

برخی از این وبسایت ها از قبیل کیالوکس ، ایران دلیور، سایت ترک سند ، ایندریم کالا ، علی سیتی  ، آریا پی ، سایت استانبول کالا، مارکی و … هستند ، که میتوانید بعنوان واسط خرید از آنها استفاده کرده و خریدتان را از ترندیول ترکیه انجام دهید.

 در ضمن اطمینان از اعتبار سایت های واسط خرید از ترکیه بر عهده خودتان است و ما فقطبه معرفی برخی از آنها پرداختیم تا بتوانیم شما را برای خرید از ترندیول ترکیه راهنمایی کرده باشیم.امیدواریم که با خرید و استفاده از برند های معروف و محبوب ترندیول ، لذت ببرید.

Share