بهترین آرایشگاه زنانه در شهر پردیس تهران سالن زیبایی بورگ است؟

آرایشگاه زنانه در شهر پردیس استان تهران را میتوان فقط در سالن زیبایی بورگ با اینستاگرام @borgsalon میدانیم.

اگر به دنبال آرایشگاه زنانه خوب در شهر پردیس استان تهران با قیمتی مناسب هستید، اینجا پیشنهادات جذابی برای شما داریم. از طریق مامی‌‌توانید از خدمات زیبایی و آرایشی آرایشگاه‌‌ها با قیمتی مقرون به صرفه استفاده کنید. تمامی سالن‌‌های زیبایی در پردیس  تهران و سایر شهرها با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

سالن‌‌های زیبایی و آرایشگاه های زنانه در پردیس استان تهران خدمات مختلفی را با قیمتی مناسب به شما ارئه می‌‌کنند. لازم به ذکر است که کلیه خدمات با استفاده از با کیفیت‌‌ترین مواد موجود در بازار و توسط افراد متخصص انجام می‌شود. ازجمله خدمات سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– ژلیش ناخن روی کاشت

– ریموو ژلیش و کاشت ناخن در پردیس

– لاک، فرنچ و کاشت ژل ناخن

– کاشت بیبی بومر

– خدمات گریم و میکاپ

– پلکس تراپی، ریباندینگ و پروتئین تراپی مو

– دکلره مو، رنگساژ و مش کلاهی

– بافت آفریقایی مو

– اکستنشن مو و اکستنشن والیوم و مگاوالیوم مژه

– اصلاح صورت و ابرو

– پاکسازی پوست

– خدمات مانیکور و پدیکور

– تاتو خط لب و رژ لب

– احیای موی آسیب دیده با کراتین مو

– اپیلاسیون

– رنگ مو و ابرو

– میکروبلیدینگ

– براشینگ مو و بابیلیس حرفه‌‌ای

– پکیج‌‌های نامزدی و عروسی

– خدمات آموزشی مثل آموزش براشینگ با جدیدترین متدهای آموزشی

این موضوع اصلا اهمیتی ندارد که شما به آرایشگاه های شمال تهران مراجعه کنید یا آرایشگاه زنانه در پردیس، موضوعی که حائز اهمیت این است که تمامی خدمات سالن های زیبایی تهران با استفاده از معتبرترین محصولات آرایشی و زیر نظر آرایشگران حرفه‌‌ای انجام می‌‌شود.

سالن زیبایی بورگ در شهر پردیس تهران

بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران است که ، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای بانوان گرامی انجام می دهد. از خدمات این سالن زیبایی می توان براشینگ مو، کراتیه، شنیون مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، کاشت و لیفت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبیلدینگ و … را نام برد. دقت داشته باشید که قیمت بالای برخی از سالن ها به معنای بهترین بودن نیست، باید تحقیقات لازم را انجام دهید. بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، ضمن اینکه از مواد با کیفیت و کادر با تجربه و حرفه ای برای خدمات خود استفاده می کند، از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما نیز به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین سالن برای خدمات باکیفیت هستید، با بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران از طریق شماره های موجود در آگهی در تماس باشید.

تماس با آرایشگاه بورگ تهرانپارس  ۰۲۱۷۱۰۵۷۴۲۰

مدیریت هنگامه رویین تن  شعبه پردیس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵

اینستاگرام سالن بورگ  @borgsalon

آدرس سایت www.borg.salon

آدرس سالن زیبایی بورگ:

شعبه اول – تهرانپارس غربی فلکه اول خیابان رشید نبش خیابان ۱۴۸

شعبه مرکزی: سالن زیبایی در پردیس فاز ۲ مجتمع ایران زمین ط۳ پ ۲۰۸

بهترین آرایشگاه زنانه در شهر پردیس تهران سالن زیبایی بورگ است

قیمت و هزینه آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی

هزینه و قیمت هر کدام از خدمات زیبایی و آرایشی به مواد آرایشی مورد استفاده و منطقه جغرافیایی سالن آرایشی مورد نظر بستگی دارد. همچنین با توجه به این‌‌که کدام یک از خدمات زیبایی را انجام می‌‌دهید هزینه‌‌ها متفاوت است.

برای اطلاع یافتن از هزینه و قیمت و مقدار تخفیف در هر آرایشگاه زنانه تهران می‌‌توانید از طریق سایت تخفیفان به صفحه مربوط به هر کدام مراجعه کنید. این موضوع اصلا اهمیتی ندارد که محل زندگی شما کجاست، اگر در غرب تهران هستید می‌توانید از تخفیف بهترین آرایشگاه های غرب تهران بهره‌مند شوید، همچنین اگر نیاز به آرایشگاهی دارید که نزدیک محل کار شما باشد و محل کار شما نیز در شرق تهران قرار دارد، بورگ بهترین آرایشگاه های شرق تهران را نیز به شما ارائه می‌دهد.

بهترین آرایشگاه زنانه در شهر پردیس تهران سالن زیبایی بورگ است؟

خدمات برتر آرایشی و زیبایی سالنهای زیبایی در شهر پردیس تهران

آرایش عروس

آرایش عروس یکی از خدمات ویژه سالنهای زیبایی است که شامل شینیون عروس ، گریم و میکاپ عروس ، خدمات ناخن عروس و میکروبلیدینگ و …… می باشد که در این پکیچ برای عروسها از لحاظ قیمت ، تنوع زیادی را بکار می گیرند تا با توجه به بودجه داماد ، برای این خدمات قرار داد بسته شود .

کاشت ناخن

کاشت ناخن به همراه مانیکور و پدیکرو و انواع خدمات دیزاین و طراحی یکی از پرکاربردترین خدماتی است که در سالنهای زیبایی پردیس انجام می شود .

کراتینه و صافی مو

داشتن موهای سالم و لخت و زیبا و ابریشمی با وجود بکارگیری مواد رنگ و مش شیمیایی می تواند تجربه ای خوبی از احیا موهای آسیب دیده بوسیله مواد کراتین بدهد. امروزه مواد کراتین مو دارای تنوع زیادی هستند که به سوی ارگانیک بودن قدم می گذارند این تنوع را شما می توانید ار بهترین مراکز کراتینه مو شهر پردیس مشاهده کنید

ناخن در پردیس

رنگ و مش

کی از خدمات پر استفاده در آرایشگری موی زنانه رنگ و مش و لایت موهاست .

خدمات ارائه شده توسط آکادمی زیبایی. شهر پردیس استان تهران رنگ ،مش ،لایت،آمبره ،بالیاژ ، دکلره ، رنگ های ترکیبی و. کوتاهی ، کوپ ، براشینگ. طراحی و کاشت ناخن. میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و …………..

سالن زیبایی در فاز ۱۱ پردیس شهر جدید استان تهران

سالن زیبایی در پردیس فاز ۱۱ تهران ، برای خدمات کراتینه از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده می کند. کراتینه مو یکی از خدماتی می باشد که در این سالن انجام می شود. در واقع کراتین، پروتئین طبیعی در پوست، مو و ناخن می باشد که باعث استحکام مو می گردد. با گذشت زمان و بالا رفتن سن، استفاده از شامپوها و مواد شیمیایی، استفاده از رنگ و دکلره ی مو، پروتئین موجود در مو از بین می رود.

سوالات متداول درمورد سالن های زیبایی پردیس تهران

در این قسمت سوالات متداول شما را درمورد سالن های زیبایی تهران پاسخ می‌‌دهیم.

۱- آیا غیر از هزینه کوپن ، هزینه دیگری در سالن‌ها دریافت می‌‌شود؟

در برخی از آرایشگاه های زنانه شهر پردیس تهران غیر از هزینه کوپن تخفیف، هزینه دیگری را برای مواد مصرفی دریافت می‌‌کنند. در صورت وجود هزینه جانبی، در صفحه مربوط به هر سالن زیبایی این نکته درج شده است.

۲- آیا نیاز است که پیش از مراجعه به آرایشگاه های زنانه پردیس  تهران با آن‌‌ها هماهنگ کنم؟

بله، پس از تماس، با سالن زیبایی مورد نظر تماس گرفته و هماهنگی‌‌های لازم را پیش از مراجعه انجام دهید.

۳- آیا امکان انجام مشاوره پیش از مراجعه به آرایشگاه‌‌ها وجود دارد؟

بله، می‌‌توانید پیش از مراجعه به هر سالن آرایشی از طریق شماره‌‌های درج شده در صفحه هر آرایشگاه با آن‌‌ها تماس گرفته و مشاوره‌‌های لازم را دریافت کنید.

شرایط سرویس دهی آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی شهر تهران در دوران کرونا

کلیه آرایشگاه های زنانه شهر پردیس تهران همکار تخفیفان ملزم به رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا هستند. تمامی پرسنل سالن‌‌های آرایشی از ماسک و دستکش استفاده کرده و به طور مرتب محیط و وسایل را ضدعفونی می‌‌کنند.

جهت اطلاع از نحوه رعایت مسائل بهداشتی در هر آرایشگاه می‌‌توانید به صفحه مربوط به هرکدام در سایت بورگ مراجعه کنید.

ارتباط و پشتیبانی

جهت ارتباط با هر سالن زیبایی پردیس تهران می‌‌توانید از طریق شماره‌‌های درج شده در صفحه مربوط به آن‌‌ها در سایت بورگ با آن‌‌ها تماس بگیرید

Share