درخواست تلفنی وانت بار غرب تهران

شاید شما تا به حال برای یافتن وانت بار در غرب تهران به مشکل بر خورده باشید. اما دیگر نیازی نیست نگران این موضوع باشید.

برای حمل بار وسایل نقلیه مختلفی استفاده می‌شود که انتخاب آن بستگی به میزان بار و حجم و وزن آن‌ها دارد. اما کاربردی‌ترین وسیله برای حمل بار وانت است. چرا که رفت و آمد با آن راحت است و بیشتر لوازم و اثاثیه در آن جای می‌گیرد. شاید شما تا به حال برای یافتن وانت بار در غرب تهران به مشکل بر خورده باشید. اما دیگر نیازی نیست نگران این موضوع باشید. شما عزیزان برای درخواست وانت تلفنی در غرب تهران می‌توانید با کارشناسان شرکت ظریف بار وانت تماس بگیرید تا با خیالی راحت بار خود را به افراد ماهر و باتجربه بسپارید.

درخواست وانت تلفنی یا آنلاین؟

امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که کار با اینترنت و سرچ گوگل را بلد نباشد، اما هنوز هم شاهد این هستیم که درخواست‌های تلفنی خدمات، طرفداران بیشتری دارد. شاید علت آن این باشد که عده‌ای حوصله فرم پر کردن و جواب دادن به چند سوال ساده به صورت آنلاین را ندارند و با صحبت تلفنی راحتتر ارتباط برقرار می‌کنند. یا به این خاطر که با شنیدن صدای کارشناس بیشتر به شرکت یا موسسه اعتماد می‌کنند. به هر حال درخواست تلفنی وانت بار در غرب تهران هنوز هم متقاضیان خود را دارد. شرکت باربری ظریف بار وانت برای این منظور در خدمت عزیزان غرب تهران می‌باشد.

ظریف بار وانت

قیمت وانت بار تلفنی چقدر است؟

نرخ کرایه وانت بار برای وانت‌های مختلف تفاوت چشمگیری ندارد ولی شرکت‌های مختلف باربری قیمت‌های متفاوتی تعیین می‌کنند، که برای اطلاع از قیمت‎‌ها می‌توانید با شرکت ظریف بار وانت تماس بگیرید.

انواع وانت بار؟

وانت‌های مختلفی در کشور وجود دارد که می‌توانند بارها را جابه‌جا کنند. اما پرکاربردترین و معروف‌ترین‌های آن‌ها موارد زیر است:

وانت پراید

پراید وانت یا پراید سایپا به دلیل قیمت مناسب، مصرف سوخت کم و فراوانی قطعات در زمان کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کرد. البته تحمل وزن بالا را ندارد و اتاق بسیار کوچکی دارد. لذا تنها برای بارهای سبک و کم حجم مناسب است که بیشتر این بارها هم در صندوق عقب ماشین‌های سواری جا می‌شود. اما باز هم برای بارهای حمل بارهای زیادی به کار می‌رود.

وانت نیسان

نیسان وانت از بزرگ‌ترین وانت‌های باری است که تحمل وزن بالاتری نسبت به وانت‌های دیگر دارد. بنابراین برای اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل هم به کار می‌رود. قدرت بالای موتور نیسان برای حمل بار در هر آب و هوایی مناسب است.

وانت پیکان

پیکان وانت یکی از انواع وانت بار است که ظرفیت حمل ۵۰۰ کیلوگرم بار را دارد. از این وانت برای جابه‌جایی وسایل سبک و بیشتر در داخل شهر استفاده می‌شود. وانت پیکان در انواع مسقف، روباز و کفی وجود دارد.

وانت مزدا

وانت مزدا اتاق بار کوچکی دارد که برای حمل وسایل زیاد و بزرگ کاربردی ندارد. اما تحمل وزن بالایی دارد و می‌تواند تا ۱۰۰۰کیلوگرم را حمل کند. پس برای بارهای کم و کوچک ولی سنگین مناسب هستند.

خدمات وانت بار غرب تهران

بسته بندی

اولین اقدام برای جابه‌جایی وسایل بسته بندی آن‌هاست، اما این کار باید اصولی انجام شود تا صدمه‌ای به لوازم وارد نشود. پس وقت و حوصله زیادی نیاز دارد. شما می‌توانید برای راحتی کار و جلوگیری از هدر رفتن وقت خود کار بسته بندی را به نیروهای حرفه‌ای بسته بندی ما بسپارید تا به سرعت و با لوازم مخصوصی که در اختیار دارند کار بسته بندی را تمام کنند. در این صورت احتمال آسیب رسیدن به وسایلتان به صفر می‌رسد.

بسته بندی شامل وسایل گوناگونی از جمله وسایل شکستنی، لوازم برقی، وسایل آشپزخانه و غیره می‌شود.

بسته بندی وسایل

حمل یخچال

جابه‌جایی یخچال کار سخت و آسیب‌زاست و هر کسی از عهده آن بر نمی‌‌آید. اگر افراد خود اقدام به حمل یخچال کنند، احتمال دارد صدمات جبران ناپذیری به بدن و سلامتی خود وارد کنند. پس حتما این کار را به افراد ماهری که از اصول آن اطلاع دارند بسپارید.

جهت اطلاع از قیمت حمل یخچال ساید در تهران با ما تماس بگیرید

حمل پیانو

با توجه به این که پیانو وسیله‌ای گران قیمت است، جابه‌جایی آن فوق‌العاده حساس است. پس ابتدا باید به صورت حرفه‌ای بسته بندی شود و سپس توسط افرادی که تجربه کافی دارند حمل شود.

حمل گاوصندوق

بعضی از انواع گاوصندوق‌ها حجم و وزن بزرگی دارند که گاهی از یخچال هم سنگین‌تر هستند. با توجه به این نکته اهمیت درخواست وانت بار به همراه کارگر معلوم می‌شود.

کارگر حمل بار

جابه‌جایی بار به دلایل حساسیت و خطراتی که دارد استرس زیادی به صاحب بار وارد می‌کند. مطمئنا اهمیت سلامتی شما بسیار بیشتر از پرداخت هزینه برای کرایه وانت بار است. پس حمل و جابه‌جایی وسایل خود را به افراد باتجربه و مورد اعتماد بسپارید و قبل از انتخاب شرکت باربری درباره سوابق شرکت و مهارت نیروهای آن تحقیق کنید. برای درخواست وانت تلفنی در غرب تهران می‌توانید به شرکت ظریف بار وانت اعتماد کنید.

چرا وانت بار ظریف بار تهران؟

درخواست وانت تلفنی در غرب تهران را به ظریف بار وانت بدهید. شرکت ظریف بار وانت با چندین سال تجربه و با قیمت‌های مناسب و منطقی در زمینه حمل بار، بسته بندی و جابه‌جایی، خیالی راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد. ناگفته نماند هرگونه وسایلی که در وانت جا شود به شرط داشتن ظرفیت از نظر وزن و حجم، در باربری ظریف بار وانت قابل حمل است و محدودیتی ندارد.

تلفن تماس وانت بار ۰۹۱۹۳۶۲۶۳۶۵

Share