بهترین موسسه مهاجرتی در تهران را بیشتر بشناسید!

برای اینکه بتوانید بهترین موسسه مهاجرتی را انتخاب کنید، احتیاج به معیارهایی دارید. این معیارها به شما جهت راه را نشان خواهند داد. در واقع با در نظر گرفتن آنها شما قادر خواهید بود عیار هر موسسه مهاجرتی را برای خود مشخص کنید. ما در این مقاله، ویژگی‌های بهترین موسسات مهاجرتی را به شما معرفی کنیم. در ادامه نیز با بهترین موسسه مهاجرتی در تهران آشنا خواهید شد.

مهاجرت به منظور زندگی در شرایطی بهتر، یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد می‌باشد. امروزه در هر جمعی یکی از موضوعات موردبحث، در زمینه مهاجرت و نحوه مهاجرت کردن است. فضای مجازی و اینترنت نیز فاصله‌های جغرافیایی را کم‌رنگ‌تر کرده‌اند و رفتن به کشورهای دیگر از جنبه‌هایی آسان‌تر شده است. اما در هر صورت، فرآیند مهاجرت نیازمند برآورده کردن الزاماتی می‌باشد. همین امر موجب می‌شود مهاجرت به یک فرآیند تخصصی تبدیل شود. برای مهاجرت نیاز به یک موسسه مهاجرتی است که با امور اداری کشور مقصد آشنا باشد و متقاضی مهاجرت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هدفش برساند. ما در این مقاله، ویژگی‌های بهترین موسسات مهاجرتی را به شما معرفی کنیم. در ادامه نیز با بهترین موسسه مهاجرتی در تهران آشنا خواهید شد.

ویژگی‌های بهترین موسسه مهاجرتی در تهران

برای اینکه بتوانید بهترین موسسه مهاجرتی را انتخاب کنید، احتیاج به معیارهایی دارید. این معیارها به شما جهت راه را نشان خواهند داد. در واقع با در نظر گرفتن آنها شما قادر خواهید بود عیار هر موسسه مهاجرتی را برای خود مشخص کنید.

ما در این مقاله دو دسته از ویژگی‌ها را به شما معرفی می‌کنیم که عبارتند از ویژگی‌های نقره‌ای و ویژگی‌های طلایی. در بررسی هر موسسه‌ای، شما ابتدا باید ویژگی‌های نقره‌ای را در آن موسسه مورد بررسی قرار دهید. اگر موسسه‌ای فاقد ویژگی‌های نقره‌ای بود، معطل نکنید و دور آن را خط بکشید. ویژگی‌های طلایی نیز کمک خواهند کرد تا شما بتوانید از میان موسساتی که از فیلتر ویژگی‌های نقره‌ای عبور کرده‌اند، بهترین موسسات را بیابید.

ویژگی های بهترین موسسه مهاجرتی در تهران

ویژگی‌های  نقره‌ای بهترین موسسه مهاجرتی در تهران

ویژگی‌های نقره‌ای موسسات مهاجرتی معتبر به شرح زیر هستند:

داشتن مجوز از نهادهای ذی‌ربط

هر موسسه‌ای که تحت قانون جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند، نیاز به دریافت مجوز دارد. در این مجوز، حد و مرزهای فعالیت‌های موسسه مشخص می‌شوند. با یک استعلام ساده می‌توانید صحت یا عدم صحت مجوز هر موسسه‌ای را بررسی کنید.

به ‌عنوان ‌مثال موسساتی که در زمینه ارسال دانشجو و مهاجرت تحصیلی فعالیت می‌کنند، باید از وزارت علوم و تحقیقات و آموزش عالی مجوز داشته باشند. هر موسسه معتبری، مجوزهای خود را به رویت مشتری می‌رساند تا خیالش را آسوده کند. اما در این سال‌ها باب شده است که تحت عناوینی مانند کم‌کردن هزینه‌ها، برخی از افراد فعال در حوزه مهاجرت نداشتن مجوز خود را توجیه می‌کنند.

دفتر مناسب و در شان یک موسسه مهاجرتی

یکی از الزامات صدور مجوز برای کسب‌وکارهای تجاری، داشتن مکانی فیزیکی جهت ارائه خدمات است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن این ویژگی، بسیاری از موسساتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند را از لیست خود حذف نمایید. بهترین موسسه مهاجرتی در تهران حتما دارای یک مکان فیزیکی مناسب خواهد بود.

درخواست هزینه‌هایی در حد عرف

معمولا حدود هزینه‌های خدمات مختلف مهاجرت، مشخص است. اگر به موسساتی برخورد کردید که مبالغی خارج از عرف از شما طلب کردند یا توقع واریز بخش زیادی از حق‌الزحمه را داشتند، در یک‌ کلام بی‌خیال آن‌ها شوید.

مطرح نکردن ادعاهای کذب

توجه داشته باشید که کارهای مهاجرتی با داشتن رابط در سفارت یا آشنایی در اداره مهاجرتی کشور مقصد پیش نمی‌روند. قوانین کشورها بسیار سفت‌ و سخت هستند و شما باید به کسانی اعتماد کنید که در این زمینه سوابق موفق کاری داشته باشند.

موسسه مهاجرتی

شرایط طلایی بهترین موسسه مهاجرتی در تهران

بعد از معرفی ویژگی‌های نقره‌ای، نوبت به معرفی ویژگی‌های طلایی می‌رسد؛ این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

استفاده از پرسنل آگاه به امور مهاجرتی

پرسنل آگاه می‌توانند مشتریان خود را از سردرگمی نجات دهند و همچنین در وقت آنان صرفه‌جویی کنند. در نتیجه، اعتبار موسسه را افزایش می‌دهند. لازم است قبل از مراجعه به موسسات مهاجرتی، کمی درباره کشور مقصد و قوانین آن در فضای مجازی مطالعه کنید تا عیار پرسنل موسسات به دستتان بیاید.

از طرف دیگر، داشتن وکلایی باتجربه و کاربلد در کشورهای مقصد، از مزیت‌های یک موسسه مهاجرتی محسوب می‌شود. این وکلا فرآیند مهاجرت را سریع‌تر خواهند کرد.

جوابگو بودن موسسه به متقاضی

یک موسسه معتبر باید از راه‌های مختلفی به مشتری خود جوابگو باشد، ازجمله این راه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وب‌سایتی که از طریق آن به صورت آنلاین مشتریان را راهنمایی ‌کند و همچنین اطلاعات به‌روز در آن نشر ‌دهد.
  • پرسنلی که با صبر و حوصله جوابگوی تلفن‌های مشتریان باشند.

موسسات معتبر، از هر راه ارتباطی کمک می‌گیرند تا همیشه در کنار و یاور مشتریان خود باشند. بهترین موسسه مهاجرتی در تهران هیچ‌گاه مشتری را به حال خود رها نمی‌کند.

واقع‌نگر بودن موسسه

هر موسسه مهاجرتی کارکشته می‌داند که مهاجرت، فرآیندی زمان‌بر و پیچیده‌ است و قوانین کشور مقصد می‌توانند تغییر کنند. یک موسسه معتبر هیچ‌گاه امید کاذب و وعده‌های پوشالی به مشتریان نمی‌دهد. از طرفی دیگر، مشتری را هم ناامید نمی‌کند؛ بلکه با توجه به شرایط مشتری، بهترین راه را به او پیشنهاد می‌دهد.

موسسه کاریابی بین‌المللی کاربین ؛ بهترین موسسه مهاجرتی در تهران

تا اینجا با ویژگی‌های موسسات مهاجرتی حرفه‌ای و معتبر آشنا شدید. با توجه به موارد ذکرشده، ما موسسه کاریابی بین‌المللی کاربین را به عنوان بهترین موسسه مهاجرتی در شهر تهران به شما معرفی می‌کنیم.

موسسه مهاجرتی کاربین

آدرس موسسه: تهران، ولنجک، خیابان سیزدهم، مرکز خرید گالریا، ساختمان شمالی، طبقه اول، واحد ۲.

نشانی وب سایت موسسه مهاجرتی و کاریابی بین‌المللی کاربین:  karbinco.com

شماره واتساپ جهت ارتباط با مشاوران موسسه: ۰۹۱۰۸۵۹۶۰۳۴

آدرس تلگرام موسسه:  karbin_karyabi@

آدرس اینستاگرام موسسه:  karbin_international@

ساعت کاری که موسسه کاربین در خدمت مشتریان محترم است: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ و پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۴.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هر چند وقت یک‌بار، لیست موسسه‌های مجاز را ارائه می‌کند. موسسه کاربین نیز در این لیست جای دارد. با جستجویی ساده در اینترنت می‌توانید صحت این گفته را راست‌آزمایی کنید.

 

حیطه فعالیت موسسه کاربین

موسسه کاربین برای اعزام نیروی کار و سرمایه‌گذاری در کشورهای زیر آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.

  • استرالیا: مشاوره و اخذ ویزای کارآفرینی، سرمایه‌گذاری، کمک به کاریابی پزشک، مهندس، پرستار و … .
  • کانادا: همراهی با مشتری در مهاجرت به این کشور از راه‌های متفاوت مثل ویزای استارت‌آپ، ویزای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، برنامه اکسپرس اینتری، جاب افر و … .
  • آلمان: اخذ انواع ویزای کار این کشور از قبیل جاب آفر، بلوکارت، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری و جاب سیکر.
  • ترکیه: دریافت ویزای کار نیروی ماهر و تحصیل‌کرده مانند مهندسان، پزشکان و پرستاران و همچنین ویزای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی این کشور.
  • عمان: کاریابی و اعزام نیروی کار به این کشور حاشیه خلیج‌فارس و مشاوره و راهنمایی برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در عمان.

چرا کاربین را بهترین موسسه مهاجرتی در تهران می‌نامیم؟

  • داشتن مجوزهای موردنیاز از مراجع ذی‌ربط
  • پاسخگویی به‌موقع به مشتریان
  • داستان‌های موفقیت بی‌شماری که در سایت موسسه قابل رویت هستند.
  • بیش از ۱۰ سال سابقه کاری درخشان در خدمت به مشتریان محترم.
  • ارتباط با مراکز کاریابی بین‌المللی.
  • ارتباط با وکلای زبده مهاجرت کشورهای مختلف.
  • آشنایی کامل وکلای شرکت با قوانین مهاجرتی هر کشور.
  • دارا بودن وبلاگ آموزشی برای بالابردن سطح اطلاعات مخاطب و مشتری.
  • صداقت و رو راستی با مشتریان

جمع‌بندی

بی‌شک با سنگ محکی که ما در اختیار شما قرار دادیم، به راحتی قادر به بررسی موسسات مهاجرتی مختلف خواهید بود. موسسه کاریابی بین‌المللی کاربین بهترین موسسه مهاجرتی در تهران است که آماده خدمت‌رسانی به متقاضیان مهاجرت می‌باشد. شما می‌توانید با این موسسه تماس بگیرید و فرآیند مهاجرت خود را با خیالی آسوده به تیم حرفه‌ای این موسسه بسپارید.

ممنون از همراهی شما.

Share