دبیرکل جامعه روحانیت مبارز:

اغتشاشات ماه‌های اخیر با هدف مقابله با اقتدار ایران اسلامی طراحی شد

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه طراحی اغتشاشات با هدف مقابله با اقتدار جمهوری اسلامی بوده است، گفت: ما از توان و اقتدار فرهنگی و سیاسی بالایی برخوردار هستیم، در کشور ما مردم‌سالاری وجود دارد و میزان مشارکت‌ در عرصه‌های مختلف نشان دهنده پویایی، تحرک و زنده بودن جامعه ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام و المسلمین «مصطفی پورمحمدی» در دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای تهران، سمنان و البرز با حساس خواندن شرایط و موقعیت کشور و نظام، اتفاقات رخ داده ماه‌های اخیر در کشور را کم سابقه توصیف و تصریح کرد: نوع شعارها، بازیگران و کنشگران و رفتار همراهان و همدلان و همدلی ساکتان، حمایت بیگانگان و همبستگی دشمنان و معارضان، این اتفاقات را از رخدادهای مشابه برجسته و متمایز کرده بود.

وی مطرح شدن بیش از یک‌صد موضوع، مصوبه و راهکار در کمیسیون‌های پنجگانه اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین را ارزشمند خواند و گفت: با بیانات کلی نمی‌شود راه حل پیدا کرد، حوادث معلول عوامل زیادی بوده است، باید در خصوص چرایی، نقاط ضعف و آسیب‌ها به صورت ریشه‌ای و علمی از ابعاد مختلف بحث شود و آسیب شناسی لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین «مصطفی پورمحمدی» با تأکید بر اینکه طراحی اغتشاشات و آشوب‌ها با هدف مقابله با اقتدار ملی بوده است، گفت: ما از توان و اقتدار فرهنگی بالایی برخوردار هستیم، به لحاظ سیاسی نیز قدرت بالایی داریم و مردم سالاری در کشور ما وجود دارد و میزان مشارکت‌ها در عرصه‌های مختلف نشان دهنده پویایی، تحرک و زنده بودن جامعه ایرانی است.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را نشان دهنده اقتدار و پشتوانه مردمی مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی و خط بطلانی بر القائات دشمنان و بدخواهان نظام ارزیابی کرد.

دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین و علمای بلاد با حضور شخصیت‌های مختلف حوزوی و علما و روحانیون استان‌های تهران، البرز و سمنان در مجمتع فرهنگی آموزشی آدینه تهران در حال برگزاری است.

Share