رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان خبر داد:

محکومیت مخدوش کننده پلاک به انجام خدمت عمومی در رشت | پلیس دنبال افزایش هزینه برای مردم نیست

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: مخدوش کننده پلاک به انجام خدمت عمومی با نظافت تابلوهای راهنمایی و رانندگی شهرستان رشت محکوم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: مخدوش کننده پلاک به انجام خدمت عمومی با نظافت تابلوهای راهنمایی و رانندگی شهرستان رشت محکوم شد.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضایی، یک راننده خاطی به علت مخدوش کردن پلاک خودرو خود به ۲۰۰ ساعت انجام خدمات عمومی، نظافت تابلوهای راهنمایی و رانندگی شهرستان رشت و همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان محکوم شد.

وی با بیان اینکه رانندگان قبل از انجام تخلف باید به فکر توقیف، جریمه و تبعات آن باشند، افزود: پلیس دنبال افزایش هزینه برای مردم نیست بلکه با اجرای قانون در راستای کاهش جرایم گام برمی‌دارد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه با هرگونه دستکاری، مخدوش کردن و یا پوشاندن پلاک وسایل نقلیه برابر قانون برخورد خواهد شد، تصریح کرد: اگر راننده‌ای با مخدوش کردن و تغییر ارکان پلاک خودرو سعی در نقض قوانین داشته باشد، علاوه بر توقیف وسیله نقلیه، راننده متخلف به مرجع قضایی معرفی می‌شود.

Share