رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان:

کشف بیش از ۴ تن مواد مخدر در گیلان و دستگیری ۵۰ قاچاقچی مواد مخدر

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان از کشف ۴ تن و ۴۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سالجاری تاکنون در گیلان خبر داد و گفت: کشفیات مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۳ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان از کشف ۴ تن و ۴۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سالجاری تاکنون در گیلان خبر داد و گفت: کشفیات مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۳ درصدی داشته است.

سرهنگ علی احمدپور اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون، ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر از مجرمان حوزه تهیه و توزیع اعم از عناصر اصلی، خرده فروشان و حاملان مواد مخدر در استان گیلان دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حوزه برخورد با شبکه‌های مواد مخدر ۲۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی شدند، افزود: در این راستا هزار و ۵۰ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷ درصدی داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان در ادامه با اشاره به برخورد جدی پلیس با عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، بیان داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون، ۳ هزار و ۴۰۰ مرحله طرح‌های عملیاتی به منظور برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و به منظور ارتقاء امنیت و آسایش مردم در استان صورت گرفته است.

این مقام انتظامی از کشف ۴ تن و ۴۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سالجاری تاکنون در گیلان خبر داد و گفت: کشفیات مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۳ درصدی داشته است.

سرهنگ احمدپور با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون حدود ۵ هزار نفر توزیع کننده در مناطق جرم‌خیز شناسایی و دستگیر شده‌اند به مرکز جدید ۱۶ که در هفته دولت امسال مورد بهره‌برداری قرار گرفت اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای طرح‌های انتظامی، ۱۲ هزار معتاد پرخطر جمع‌آوری و در اختیار این مراکز قرار گرفتند.

Share