با حضور جمعی از مسئولان؛

پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت ضیابر به بهره برداری رسید | تامین برق پایدار واحدهای صنعتی و مسکونی

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: پروژه پست ۲۰/۶۳ کیلوولت ضیابر، با ظرفیت۳۰ مگاولت آمپر با هدف تامین برق مطمئن و پایدار واحدهای صنعتی و مسکونی شهر ضیابر و نواحی اطراف آن با اعتبار۷۲۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور استاندار گیلان، نماینده مردم شریف شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل شرکتهای صنعت برق گیلان، امام جمعه و فرماندار صومعه سرا، پست برق ضیابر افتتاح و در مدار قرار گرفت.

بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در این آیین گفت: پروژه پست ۲۰/۶۳ کیلوولت ضیابر، با ظرفیت۳۰ مگاولت آمپر با هدف تامین برق مطمئن و پایدار واحدهای صنعتی و مسکونی شهر ضیابر و نواحی اطراف آن با اعتبار۷۲۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری شد.

وی افزود: علاوه بر پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر سال جاری، پروژه‌های متعددی در دست اجرا داریم که سال آتی به بهره برداری خواهند رسید و انشاا… بتوانیم استان گیلان را از نظر پایداری شبکه برق به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

همچنین کاظم دلخوش نماینده مردم شریف شهرستان صومعه سرا در این آیین گفت: از مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان و همکارانشان که به مدت ۸ ماه با کار شبانه روزی در به ثمر رسیدن این پروژه از جان مایه گذاشتند قدردانی می‌کنم و خواستار تداوم  اجرای اینگونه پروژه‌ها در شهرستان صومعه سرا و استان هستم.

اسدالله عباسی استاندار گیلان در ادامه این آیین ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه برق منطقه‌ای گیلان که با کار شبانه روزی خود مدیریت جهادی را معنا کردند، افزود: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، عزم جدی در راستای آبادانی کشور صورت گرفت و به عنوان مثال در بخش برق، امروز تقریبا تمامی روستاهای استان گیلان از نعمت برق برخوردار هستند.

عباسی گفت: قبل از انقلاب اسلامی ایران، در بسیاری از زمینه‌ها وابسته به بیگانگان بودیم که امروز به برکت انقلاب، متخصصین و مهندسین ایرانی در بسیاری از زمینه‌ها به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته‌اند که این امر بیانگر اقتدار نظام و به بار نشستن درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران است.

Share