پس از بازدید مسئولان قضایی عنوان شد؛

ورود دستگاه قضا به ساخت پل تقاطع غیر هم سطح لاهیجان | با مقصرین برخورد خواهد شد

رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی برای دومین بار از ساخت پل تقاطع غیر هم سطح لاهیجان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی برای دومین بار از ساخت پل تقاطع غیر هم سطح لاهیجان بازدید کرد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردم لاهیجان تسریع در ساخت پل تقاطع غیر هم سطح است، تصریح کرد: ساخت این پل در سال ۱۳۹۴ آغاز شد و به لحاظ غفلت ورزی در برخی حوزه‌ها در سال ۱۳۹۸ به کارفرمای دیگری واگذار شد.

وی با بیان اینکه با اهمال و سستی کارفرما و پیمانکار هنوز هم ساخت پل به پایان نرسیده و موجبات نا رضایتی مردم را فراهم کرده است، اظهار داشت: حسب دستور ریاست کل دادگستری استان و در راستای صیانت از حقوق شهروندی، دادستان شهرستان لاهیجان در این مسأله ورود کرده است.

آقایی در ادامه افزود: امروز دومین بازدید مسئولین قضایی استان از این پل است و کارفرما و پیمانکار مکلف شدند تا هر چه سریع‌تر مراحل ساخت آن را به پایان برسانند.

وی با اشاره به اینکه ساخت این پل موجب کاهش بار ترافیکی شهرستان و عبور و مرور راحت‌تر از غرب به شرق استان می‌شود گفت: تامین اعتبار هزینه ساخت آن از محل سفر ریاست جمهوری تامین شده و مصالح مورد نیاز نیز در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.

آقایی در پایان با بیان اینکه اعتبار اولیه ساخت پل ۴۰میلیارد تومان بوده و اکنون بعد از گذشت چند سال به اعتبار بیش از ۲۰۰میلیارد تومان نیاز دارد، تصریح کرد: این اهمال موجب خسارت به بیت المال شده و دستگاه قضایی در این خصوص با مقصرین برخورد خواهد کرد.

Share