ورود به عرصه پزشکی مرا ثروتمند کرد

هر عرصه ای پتانسیلی برای ثروتسازی دارد من با ورود به عرصه تجارت تجهیزات پزشکی صاحب ثروت باورنکردنی شدم در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

هر عرصه ای پتانسیلی برای ثروتسازی دارد من با ورود به عرصه تجارت تجهیزات پزشکی صاحب ثروت باورنکردنی شدم در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

آنژیوکت

آنژیوکت را میتوان یکی از پرکاربردترین وسایل پزشکی برای تزریقات وریدی دانست که در انواع سایزها و مدل ها با توجه به کارایی تولید می شوند.

طبیعتا همه ما آنژیوکت را که به شکل لوله های شفاف تو خالی برای تزریق دارو و انتقال مایعات داخل بدن و حتی خارج کردن خون برای انجام آزمایشات استفاده می شود را دیده ایم.

سوزن آنژیوکت از استیل ضدزنگ همراه لایه ای سیلیکونی بوده که درد تزریق را کاهش دهد؛ همچنین نوک سوزن بصورت مورب تولید شده تا کمترین فشار را به رگ افراد وارد نماید.

امروزه آنژیوکت ها به پزشکان قابلیت چندین تزریق وریدی بصورت همزمان را می دهند.

قادرند با کمترین اسیب و درد به بیمار، برای انواع تزریق وریدی دارو و مایعات، خارج کردن خون و یا شیمی درمانی ها به کار برده شوند.

قسمت های تشکیل دهنده این محصول شامل سوزن، محافظ سوزن، مجرای اصلی و محفظه برگشت خون است.

آنژیوکت پزشکی

قیمت آنژیوکت پزشکی که یک وسیله ی تزریقی بسیار پر مصرف در محیط های پزشکی می باشد بر اساس نوع و کیفیت آن تعیین می شود.

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد در محیط های پزشکی به خصوص محیط های بیمارستانی وسایل مختلفی مصرف دارند که یکی از پرمصرف ترین وسیله ها در این محیط ها آنژیکوت ها می باشند.

مصرف اصلی آنژیکوت برای دسترسی به وریدهای بیماران به منظور تزریق دارو یا مایعات مختلف می باشد به همین دلیل است که انواع مختلف از آنژیکوت ها در بیمارستان های دنیا وجود دارند.

نوع آنژیکوتی که قرار است به بیمار متصل شود بر اساس نوع مریضی و همچنین نوع دارویی که قرار است به بیمار تزریق شود مشخص می شود و هرچقدر گیج سوزن آن بزرگتر باشد قطر سوزن کمتر خواهد بود.

آنژیوکت خاکستری

در حوزه درمان و سلامت آنژیوکت از سری وسایلی است که نقش مهمی را ایفا می کند آنژیوکت جهت تزریق IV، خونگیری و غیره استفاده می شود که بسته به کاربرد سایز بندی متنوعی دارد.

یکی از نمونه های پر کاربرد این محصول آنژیوکت خاکستری است که نسبت به دیگر نمونه های مشابه سوزن آن سایز بزرگ تری دارد.

آنژیوکت خاکستری توسط برندهای تولیدی معتبری تولید می شود، چنین سبب شده محصول از درجه کیفی بالایی برخوردار باشد و بتوان نهایت استفاده را از آن برد.

آنژیوکت خاکستری از با کیفیت ترین آنژیوکت هایی است که می توانید در بازار پیدا کنید.

Share