همزمان با دهه فجر؛

میدان زیبا و منحصر به فرد شهر کلاچای به بهره‌برداری رسید

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و در آیینی با حضور فرماندار شهرستان رودسر و جمعی از مسئولان بخش و شهر کلاچای روز چهارشنبه و در زیر بارش شدید باران، پروژه زیبا و منحصر به فرد میدان مطهری شهر کلاچای افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و در آیینی با حضور فرماندار شهرستان رودسر و جمعی از مسئولان بخش و شهر کلاچای روز چهارشنبه و در زیر بارش شدید باران، پروژه زیبا و منحصر به فرد میدان مطهری شهر کلاچای افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان رودسر با ابراز قدر دانی از زحمات و نگاه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کلاچای به روند توسعه، آن را متاثر از عمل به تعهد و مسئولیت‌پذیری دانست.

محمدرضا شهاب‌زاده واگذاری مسئولیت‌های خطیر به جوانان جهادی و انقلابی را عملی ارزشمند توصیف و افزود: امروز به برکت همین مدیران جهادی شاهد تغییرات محسوس و مشهود در شهر کلاچای است.

شهردار کلاچای هم در این مراسم احداث میدان شهید مطهری را یکی از زیباترین و منحصر به فردترین میادین در سطح استان ذکر کرد.

«مهدی رشاد» افزود: برای انجام این پروژه ۸ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری هزینه شده است.

به گفته وی، شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای این افتخار را دارد در دهه فجر امسال شش پروژه فرهنگی و عمران شهری را در این شهر با سرمایه‌گذاری۱۵۰ میلیارد ریال اجرایی و برخی از آن‌ها را به بهره برداری برساند.

Share