همزمان با فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر صورت گرفت؛

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان از خانواده شهدا تقدیر به عمل آورد

به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با خانواده شهید محمدنژاد و شهید غلامی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مازیار علی‌پور همزمان با فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر با تقدیم لوح از برادر شهید محمد نژاد و فرزند شهید غلامی تقدیر و تشکر کرد و در سخنانی شهداء را حماسه آفرینان روزگار سرنوشت ساز دفاع مقدس دانست و گفت: شهدای عزیز با جانفشانی‌ها و ایثار ضامن بقاء و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی شدند.

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان خاطرنشان کرد: برنامه دیدار با خانواده‌های معظم شهداء بطور مستمر توسط شرکت آب و فاضلاب گیلان انجام خواهد شد.

در قسمتی از متن این لوح آمده است:

بسی مایه فضیلت است که یاد شهدا را زنده بداریم تا چراغ روشن راه تبار عاشقان و نویدبخش بشارتی نو باشد.

زیرا همانگونه که امروز بشر نیازمند اخلاق و معنویت اسلامی است قشر جوان هم به حاکمیت روح اخلاق و معنویت اسلامی به شدت نیازمند است و این نیازمندی دائمی و همیشگی است.

صبر و صلابت و بصیرت شما خانواده بزرگوار شهید بهترین نمونه در ارائه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه است که شایسته تقدیر و سپاس است.

امیدوارم فضای معنوی که مدنظر امام و اولیای معزز دین مبین اسلام بوده است بتدریج در همه جوامع اسلامی حاکم گردد. از خداوند متعال علو درجات شهیدان عزیز و شادی ارواح طیبه آنان و برای شما سلامتی و عزت را مسئلت می‌نمایم.

Share