مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان خبر داد:

بازگشت ۵ واحد صنعتی راکد و غیر فعال در گیلان به چرخه تولید از ابتدای امسال

مهدی محبوبی حسن کیاده، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه های شرکت شهرک های صنعتی گیلان احیا واحدهای راکد و غیرفعال است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی محبوبی حسن کیاده  در هفتمین روز از دهه صنعت، دهه تولید و تجارت در خصوص اهمیت احیای واحدهای صنعتی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرایی تلاش می‌شود تا مشکلات واحدهای تولیدی احصا شده و سپس راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات آنان ارائه شود.

وی ادامه داد: در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین و در راستای تلاش برای افزایش تولید و اشتغال از ابتدای امسال تاکنون ۵ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک های صنعتی انزلی، ماسال و سفیدرود رشت به چرخه تولید بازگشته‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان افزود: رسته فعالیت واحدهای احیا شده شامل صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی و کانی غیر فلزی بوده است.

محبوبی به اقدامات انجام شده در راستای احیای واحدهای راکد صنعتی و تولیدی اشاره و خاطرنشان کرد: ارتقاء فناوری، جذب سرمایه گذار، ارائه تسهیلات، توسعه بازار و محصول از عوامل مهم در احیای ۵ واحد راکد صنعتی در این مدت بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از تلاش های جهادگونه مدیران، کارآفرینان و صنعتگران، ابراز امیدواری کرد تا با اقداماتی که به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و رفع موانع تولید انجام می‌شود شاهد افزایش بیش از پیش تولید و اشتغال در استان گیلان باشیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های شرکت شهرک های صنعتی گیلان احیا واحدهای راکد و غیرفعال است که تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های موجود، این واحدهای راکد به چرخه تولید بازگردند.

Share