به همت شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان

برگزاری تور بازدید از نمایشگاه توانمندیهای صادراتی شرکت های کوچک و متوسط

همزمان با برگزاری نمایشگاه توانمندیهای صادراتی شرکت های کوچک و متوسط در تهران، تور بازدید تعدادی از فعالان صنعتی، بویژه صنایع کوچک و متوسط استان از نمایشگاه مذکور، توسط موسسه دانش و صنعت و با همکاری شرکت شهرک های صنعتی گیلان، برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با برگزاری نمایشگاه توانمندیهای صادراتی شرکت های کوچک و متوسط در تهران، تور بازدید تعدادی از فعالان صنعتی، بویژه صنایع کوچک و متوسط استان از نمایشگاه مذکور، توسط موسسه دانش و صنعت و با همکاری شرکت شهرک های صنعتی گیلان، برگزار گردید. در این برنامه که با حضور نمایندگانی از شرکت شهرک های صنعتی گیلان و واحدهای تولیدی و صنعتی استان برگزار گردید، از چندین غرفه مرتبط با صنایع کوچک استان گیلان در نمایشگاه مذکور بازدید بعمل آمد.

بر اساس این گزارش، علاوه بر واحدهای منتخب صنایع کوچک و متوسط استان، تعدادی از شرکت های استارتاپی و فناور استان گیلان نیز به همراه پارک علم و فناوری گیلان در این نمایشگاه حضور دارند.

این گزارش می افزاید: آشنایی با ظرفیتها و توانمندیهای شرکتهای صادراتی، امکان سنجی تبادل تجربیات و تعامل میان واحدهای تولیدی و فناور و نیز استارتاپ های حاضر در نمایشگاه مذکور، از مهمترین اهداف برگزاری این تور صنعتی بوده است.

شایان ذکر می باشد، نمایشگاه توانمندیهای صادراتی شرکت های کوچک و متوسط از ۵ تا ۸ تیرماه ۱۴۰۱ با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت تعاون، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ، شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران و سازمان توسعه تجارت ایران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران در حال برگزاری می باشد

Share