گیلان زیباتر شد؛ دستمال کاغذی تلما با طرح های گرافیکی جدید

برند تلما متعلق به شرکت پاک پارس پرند بوده و کارخانه آن در شهرک صنعتی لاکان رشت قرار دارد. این برند بومی در حوزه محصولات سلولزی (دستمال کاغذی، دستمال توالت، پوشک معمولی و..) و پلیمری (سفره یکبار مصرف، کیسه زباله، کیسه فریزر و..) فعالیت گسترده ای را آغاز کرده

یک سالی می شود که برند تلما فعالیت خود را در بازار گیلان آغاز کرده و حالا با ارائه حدود ۱۰ طرح گرافیکی جدید، دستمال کاغذی های جعبه ای خود را در فروشگاه های بزرگ و کوچک استان گیلان عرضه نموده است.
برند تلما متعلق به شرکت پاک پارس پرند بوده و کارخانه آن در شهرک صنعتی لاکان رشت قرار دارد. این برند بومی در حوزه محصولات سلولزی (دستمال کاغذی، دستمال توالت، پوشک معمولی و..) و پلیمری (سفره یکبار مصرف، کیسه زباله، کیسه فریزر و..) فعالیت گسترده ای را آغاز کرده اما در این مطلب می خواهیم به سری جدید دستمال کاغذی های جعبه ای تلما بپردازیم و از تسهیلات ویژه خرید آنلاین محصولات تلما از فروشگاه اینترنتی یوزمارت گیلان صحبت کنیم.
دستمال کاغذی جعبه ای تلما طرح جدید

طرح های طلاکوب تلما؛ مجلسی و کلاسیک

تلما طی ماه اخیر از ۳ مدل دستمال کاغذی جعبه ای با نام های روژین، سانیا و گیتی رونمایی کرده که مربوط به طرح های طلاکوب با کیفیت چاپ ویژه می باشند. دستمال کاغذی های جعبه ای طلاکوب تلما کمی گرانتر (در بهمن ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار تومان) از طرح های دیگر هستند و برای میز کار مدیران، جلسه های رسمی، سالن های زیبایی، هتل ها و دکوراسیون های کلاسیک پیشنهاد می شوند.
مدل جدید دستمال کاغذی های تلما با نام طلاکوب، فعلا با ۱۵۰ برگ ۲ لایه یا همان ۳۰۰ برگ عرضه شده اند؛ برای مشاهده قیمت ها و خرید آنلاین با ارسال رایگان در سراسر استان گیلان، به صفحه خرید مستقیم دستمال کاغذی از کارخانه در فروشگاه اینترنتی یوزمارت که نماینده فروش آنلاین محصولات تلما محسوب می شود مراجعه فرمایید.

دستمال کاغذی جعبه ای زیبا مشکی

معرفی هفت طرح جدید برای دستمال کاغذی های جعبه ای تلما

علاوه بر ۳ طرح طلاکوب و طرح های قدیمی دستمال کاغذی جعبه ای تلما، ۷ طرح زیبا و چشم نواز با کیفیت چاپ بالا توسط تلما در بازار استان گیلان عرضه شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

۱.     نیکا

رنگ روشن با نشان حلقه؛ مناسب برای جشن های عقد و عروسی

۲.     یکتا

سبز و بنفش راه راه؛ مناسب برای اتاق کودک و پذیرایی

۳.     تی تی

زمینه مشکی با گلبرگ صورتی؛ مناسب برای سالن های زیبایی و غذاخوری، هتل ها و..

۴.     کیان

نقشه جهان مدل تاریک؛ مناسب برای میز کار و کافه

۵.     نوژا

نقشه جهان مدل روشن؛ مناسب برای میز کار چوبی و سالن انتظار

۶.     آوان

نقش و نگار چند رنگ؛ مناسب برای پذیرایی

۷.     پاپیون

پولک هایی با رنج های مختلف صورتی به همراه یک روبان پاپیون زده؛ مناسب برای جشن ها

تسهیلات ویژه یوزمارت برای خرید دستمال کاغذی

حتما در سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و کل‌فروشی های بازار رشت و شهرهای دیگر استان گیلان، دستمال کاغذی های تلما را دیده اید اما در این قسمت می خواهیم منبع اصلی و نمایندگی فروش آنلاین محصولات برند تلما را به شما معرفی کنیم؛ فروشگاه اینترنتی یوزمارت

حتما یوزمارت را با برنامه استعداد گیلانی شبکه باران به یاد دارید، برنامه ای که به عنوان اولین شو استعدادیابی استانی توسط مجید ایرانخواه اجرا شد و بسیار پربازدید بود.

فروشگاه آنلاین یوزمارت تسهیلات ویژه ای را برای خرید انواع محصولات سلولزی و پلیمری در اختیار شهروندان گیلانی قرار داده که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.
دستمال کاغذی جعبه ای طرح جدید تلما

ارسال رایگان در سراسر استان گیلان

یکی از دغدغه های اصلی خرید آنلاین، بحث هزینه ارسال است، این دغدغه توسط تیم پخش یوزمارت رفع شده و از آستارا تا چابکسر، تحت پوشش خدمات ارسال رایگان یوزمارت قرار گرفته است.

پرداخت در محل

دغدغه بعدی برای خرید های آنلاین، بحث اعتماد است! اکثر مردم در مواجهه با خرید آنلاین به ین فکر می کنند که اگر پرداخت کردیم و جنسی تحویل نگرفتیم تکلیف چیست؟ یوزمارت این نگرانی را هم برطرف کرده و می توانید علاوه بر استفاده از درگاه های امن بانکی، روش پرداخت در محل را هم برای تسویه انتخاب کرده و پس از دریافت کالا، هزینه را تقبل نمایید.

فروش چکی

برای اهالی استان گیلان، خدمات فروش چکی برای مبالغ بالاتر هم وجود دارد. برای این منظور ابتدا باید با پشتیبانی یوزمارت ۰۹۳۹۱۰۵۸۸۷۷ تماس بگیرید و شرایط را جویا شوید.

فروش کارتنی

یکی از تسهیلات ویژه و کاربردی یوزمارت، خدمات فروش کارتنی با قیمت عمده است. شما می توانید محصولات برند تلما را زیر قیمت تولید کننده از این فروشگاه آنلاین گیلانی خریداری کنید؛ حتی یک کارتن!

تخفیف بالاتر برای حجم بیشتر

در تسهیلات خرید کارتنی، یک گزینه جذاب دیگر هم وجود دارد؛ برای خریدهای بیشتر (مثلا بالای ۱۰ کارتن)، تخفیف های پله دوم شامل حالتان خواهد شد که برای هر محصول متفاوت است.

کد تخفیف برای اپلیکیشن

اگر بخواهید محصولات برند تلما را به صورت کارتنی حریداری کنید، پیشنهاد می کنیم از اپلیکیشن یوزمارت (در کافه بازار و مایکت) استفاده کنید تا بتوانید از کدهای تخفیف ویژه اعضای اپلیکیشن استفاده نمایید؛ هم اکنون کد تخفیفkartoni  در این اپلیکیشن اندروید فعال است که در صورت رسیدن به رقم ۵۰۰ هزار تومان در فاکتور برای کالاهای کارتنی، ۵۰ هزار تومان به شما تخفیف خواهد داد.

محصول پیشنهادی از تلما

تا اینجا به معرفی طرح های جدید دستمال کاغذی جعبه ای تلما پرداختیم، اما یکی از نیازهای بزرگ و اساسی بازار دستمال کاغذی، بسته بندی های نایلونی و شیت های پرچ شده فلکسی می باشد که به آن دستمال کاغذی اقتصادی می گویند؛ این مدل از دستمال ها معمولا دارای کیفیتی پایین هستند و برندهای تقلبی زیادی در بازار وجود دارند که نمی توانید خوب و بد آن ها را تشخصیت دهید، تلما این مشکل را هم برطرف کرده است.
دستمال کاغذی اقتصادی

دستمال کاغذی افتصادی تلما با استفاده از تیشوی سفید ۱۰۰% و مرغوب تولید شده و از لحاظ درجه کیفی کاملا استاندارد است. قیمت دستمال کاغذی اقتصادی تلما که در بسته بندی های نایلونی عرضه می شود، بسیار مقرون به صرفه بوده و قابلیت خرید کارتنی با قیمت عمده را هم داراست؛ ارسال هم که رایگان است!

پیشنهاد می کنیم پک های ۱۰ عددی این محصول را برای مصارف خانگی و کارهای روزانه استفاده نمایید تا علاوه بر استفاده از کیفیت بالا، از تسهیلات ویزه یوزمارت هم بهره مند شوید.

Share