رئیس بنیاد مستضعفان کشور اعلام کرد:

جنایات رخ داده توسط رژیم پهلوی قابل تطهیر نیست | رونمایی از سند جنایات رژیم پهلوی

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اعطای ۱۳۵ هزارمین سند بنیاد علوی به مردم در کشور گفت: یکی از تجلیات انقلاب اعطای سند بنیاد علوی و اهدای تمام املاک غصب شده توسط رژیم پهلوی به دست صاحبان اصلی این کشور یعنی مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از فارس، پرویز فتاح ظهر امروز در آیین واگذاری ۱۳۵ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه امام راحل (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی باعث سربلندی و بازگشت عزت و افتخار به ملت ایران شده است، اظهار کرد: در دوران رژیم پهلوی تمامی امورات کشور و حتی امکانات نظامی و غیر نظامی در دست استکبار و آمریکا بوده است.

وی با اشاره به اعطای ۱۳۵ هزارمین سند بنیاد علوی به مردم در کشور گفت: یکی از تجلیات انقلاب امام راحل(ره) اعطا سند بنیاد علوی به مردم است زیرا امام خمینی (ره) آمد رژیم ستم شاهی را سرنگون و تمام املاک غصب شده را از دست غاصبان در آورده و به دست صاحبان اصلی این کشور یکی مردم رساندند.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با تأکید بر بازگویی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم در طول ۴۴ سال گذشته افزود: استکبار از جنایات رژیم پهلوی آگاه است و به همین منظور سعی دارند اقدامات و خدمات جمهوری اسلامی را وارونه جلوه دهند لذا اگر مردم حس کرده و بدانند که انقلاب چه خدماتی کرده است به آینده کشور بسیار امیدوار خواهند بود.

فتاح اقدامات بنیاد مستضعفین را فقط مختص اعطا سند بنیاد علوی ندانست و بیان کرد: امروز ۱۳۵ هزارمین سند بنیاد علوی در اختیار مردم قرار گرفت ولی اقدامات بنیاد مستضعفین به همین جا ختم نشده و این نهاد آماده است املاک و اراضی خود را راستای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمک به توسعه کشور در اختیار دولت قرار دهد.

وی رونمایی از سند جنایات رژیم پهلوی در گیلان را نمونه بارز خیانت این خاندان منحوس در کشور دانست و تصریح کرد: اسناد جنایات رژیم پهلوی در گیلان که رونمایی شد به مانندش در تمامی استان‌های کشور وجود دارد که نشان می‌دهد آن رژیم منحوس و ظالم چه جنایاتی را علیه مردم ایران انجام دادند به طوری که در هرجای کشور وارد می‌شویم اراضی غصب شده توسط رژیم پهلوی وجود دارد.

به گفته رئیس بنیاد مستضعفان کشور به مردم، ملت و مسؤولان اطمینان می‌دهم اموال به دست آمده در رژیم ستم شاهی به هیچ عنوان از آنان در دولت استفاده نشده و در خزانه هستند تا در نمایشگاه‌ها برای مردم رونمایی شوند.

فتاح بودم بیان اینکه استکبار سعی دارد اقدامات رژیم پهلوی را در کشور تطهیر کند، افزود: همگان و ایادی شیطان در خارج و داخل کشور بدانند جنایات رخ داده توسط رژیم پهلوی در کشور قابل تطهیر نیست چون مردم ما مردمی آگاه و با بصیرت هستند.

وی با اشاره به دلایل وجود اموال رژیم منحوس پهلوی در کشور گفت: عده‌ای سوال می‌کنند که چرا خاندان پهلوی اموال خود را به خارج منتقل نکردند زیرا آنان نخست از ترس مردم پا به فرار گذاشته و دوم در فکر برگشت به کشور به‌مانند سال ۱۳۳۲ بودند ولی اکنون فقط در صورت محاکمه در پیشگاه پروردگار و ملت ایران باید به کشور برگردند.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه در ۴۴ سال گذشته یک ریال از مردم اجاره‌ای توسط بنیاد مستضعفین دریافت نشده است، تصریح کرد:در طول ۴۴ سال گذشته از مردمی که از اراضی بنیاد علوی استفاده کرده و در آن ارضای منازل مسکونی را ساختند یک ریال اجازه و مبلغی دریافت نشده است.

فتاح با قدردانی از زحمات مسوولان استان گیلان در رابطه با اعطا دو هزار و ۵۰۰ سند بنیاد علوی در گیلان گفت: سمت و سوی بنیاد مستضعفین در کشور و گیلان کمک به احداث و اجرای نهضت مسکن ملی است و در راه تحقق این مهم از هیچ‌تلاشی دریغ نمی‌کنیم زیرا تمامی این خدمات در راستای افزایش خدمات رفاهی و اجتماعی به مردم است.

Share