مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگوی اختصاصی با شاهد شمال:

حضور در راهپیمایی۲۲بهمن،پیام ایستادگی ملت ایران است

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس با دعوت از مردم خداجو و همیشه در صحنه استان گیلان بویژه شهرستان رشت جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت : حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاوی پیام ایستادگی ملت ایران است، ملتی که ۳۴ سال است پای انقلاب ایستاده است و همواره در تمامی شرایط پشتیبان واقعی نظام بوده است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری شاهد شمال ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: ایران اسلامی بعد از سی و چهار سال از عمر پربرکت خود امروز به کشوری مقتدر، مستقل و پیشرفته در جهان تبدیل شده است که دشمنان را همواره خار و ذلیل کرده است.

وی افزود : پیشرفت هایی که طی سالیان پس از پیروزی انقلاب و به ویژه پیشرفت های اخیر علمی کشور مدیون جانفشانی های رزمندگان اسلام است، پیشرفت هایی چون پرتاب موجود زنده به فضا، رونمایی از جنگنده قاهر ۳۱۳ و دهها نمونه عینی رشد علمی کشور از مواردی هستند که استعدادهای جوانان ایرانی را به رخ دشمنان می کشاند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه پیشرفت های اخیر کشور در تمام مقاطع موجبات نا امیدی دشمن را فراهم کرده است تصریح کرد: تحریم و محدودیت های اعمال شده از سوی دشمنان ایران اسلامی نقطه پرتاب کشور به اوج پیشرفت ها شده است.

jafarzadeh-300x180

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با یادآوری پیروزی انقلاب اسلامی گفت : پیروزی های به دست آمده امروز در عرصه های مختلف علمی نتیجه رشادت های مردم این کشور برای رسیدن به انقلابی بود که امام خمینی (ره) پایه گذاری نمود وامروز با رهبری داهیانه مقام عظمی ولایت هدایت می شود.

مهندس جعفرزاده ادامه داد : امروز با مرور وقایع آن دوران می توانیم پی ببریم جوانان این مرز وبوم چگونه با دست خالی و با نیروی ایمان و اخلاص ، افتخاری بزرگ برای این مرز و بوم آفریدند و سپس در ۸ سال دفاع مقدس نیز عظمت این اخلاص را به رخ ابرقدرتها کشاندند.

 نماینده مردم رشت با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی در راستای فرمایشات رهبر انقلاب اظهار داشت : اقتصاد مقاومتی مختص به تحریم و زمان جنگ نیست بلکه چشم انداز بلند مدتی پیش روی ایران است. زیرا اقتصاد ایران در سایه تفکر جمهوری اسلامی همیشه آماج حملات دشمن است.

باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ، تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد و مرعوب آن نشد ، چه بسا که تحریم ها چندین برابر جنگ تحمیلی سختی دارد اما حاصل آن این است که امروز پس از سی وچهار سال به برکت همین تحریم های نابرابر عدم وابستگی به نفت را تجربه میکنیم و این اتفاقی بسیاری خوب برای اقتصاد ایران خواهد بود.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس ادامه داد : رشد صنایع بالادستی به سرعت در حال انجام است و صنایعی که وابستگی به واردات نداشته باشند وضعیت مطلوبی را تجربه خواهند نمود و بعنوان یک کارشناس به جرات می توانم بگویم ، عدم وابستگی منابع پولی ما به ارز و با استفاده از فرمول اقتصادی حکیمانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر استقرار اقتصاد مقاومتی که به اعتراف عالمان اقتصاد جهان علم نوینی در این رشته معرفی شده است ، به آرزوی دیرینه خود یعنی عدم وابستگی به نفت خواهیم رسید و از این مرحله نیز به سلامت انشاا… عبور خواهیم نمود.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس با دعوت از مردم خداجو و همیشه در صحنه استان گیلان بویژه شهرستان رشت جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت : با توجه به نگاهی که هم اکنون دنیا به جمهوری اسلامی ایران دارد، این راهپیمایی در شرایطی برگزار می شود که در چند ماه آینده انتخابات سرنوشت‌سازی را پیش رو داریم.

وی در پایان اظهار داشت : حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاوی پیام ایستادگی ملت ایران است، ملتی که ۳۴ سال است پای انقلاب ایستاده است و همواره در تمامی شرایط پشتیبان واقعی نظام بوده است.

Share