تقویم سال جدید رو کجا سفارش بدم برای چاپ

تیم گرافیک از جمله بهترین و با کیفیت‌ترین تقویم‌های دیواری را چاپ می‌کند و در اختیار افراد مورد نظر قرار می‌دهد. اگر شما نیز یکی از افراد نیازمند به تعدادی تقویم دیواری هستید، توصیه می‌کنیم سری به سایت تیم گرافیک بزنید.

کسب و کار شما چیست؟ با نزدیک شدن به سال جدید قصد دارید چگونه به مشتریان و مراجعه‌کنندگان خود سال جدید را تبریک بگویید؟ یکی از بهترین روش‌ها برای تبریک سال جدید و یادآوری برند خود چاپ تقویم دیواری است. دریافت‌کنندگان این تقویم با هر بار نگاه کردن به تقویم دیواری برند شما را به خاطر می‌آورند و همین امر می‌تواند به توسعه و رشد مفید کسب و کار شما کمک کند. اما سوال این است که تقویم دیواری خود را برای چاپ به کجا سفارش دهیم؟ کدام چاپخانه نسبت به سایر چاپخانه‌ها بهتر است؟
چاپ تقویم 1402

چرا برای سال جدید تقویم دیواری چاپ کنیم؟

قبل از اینکه بهترین چاپخانه را به شما معرفی کنیم یا با ویژگی‌های منحصر به فردترین چاپخانه آشنایی پیدا کنید، بهتر است از دلیل انتخاب تقویم دیواری باخبر شوید.

بسیاری از افراد بر این تصور هستند که تقویم رومیزی ایده بهتری برای تبریک سال نو به مشتریان و مراجعه‌کنندگان است در حالی که تقویم دیواری از مزایای بیشتر برخوردار خواهد بود.

از آنجایی که تقویم‌های دیواری به صورت پوستری چاپ و طراحی می‌شوند شما می‌توانید برای چیدمان بهتر این تقویم‌ها، از تصاویر مورد نظر خود استفاده کنید. همچنین تقویم‌های دیواری طراحی راحت‌تری دارند، بنابراین قیمت آنها نیز نسبت به تقویم‌های رومیزی ارزان‌تر خواهد بود.

هر چه طراحی یک تقویم سخت‌تر باشد به طور حتم قیمت چاپ آن نیز بیشتر خواهد بود. به طور معمول اگر از یک چاپخانه حرفه‌ای کمک بگیرید، تقویم دیواری منحصر به فرد و اختصاصی شما را می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به چاپ برساند.

 البته اگر چاپخانه منتخب شما بسیار محبوب است، بنابراین سر آنها همیشه شلوغ خواهد بود و شما برای تحویل گرفتن سفارش خود با کمی صبور باشید اما در نهایت کاری با کیفیت را تحویل می‌گیرید.

ویژگی‌های خوب یک چاپخانه مناسب برای چاپ تقویم دیواری

اکنون که با دلایل برتر بودن تقویم دیواری در مقایسه با تقویم رومیزی یا دفتری آشنا شدید، باید برای چاپ این نوع تقویم‌ها یکی از بهترین چاپخانه‌ها را انتخاب کنید. اما از آنجایی که چاپخانه‌های زیادی در بازار طراحی و چاپ حضور دارند، انتخاب یکی از بهترین چاپخانه‌ها کار سخت و زمان‌بری است.

به نظر شما یک چاپخانه مناسب و خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ یا به عبارت دیگر معیار شما برای انتخاب یک چاپخانه چیست؟ آیا به قیمت اهمیت بیشتری می‌دهید یا اینکه کیفیت و سرعت عمل چاپخانه برای شما مهم‌تر است؟

به هر حال با توجه به بودجه، نیاز و هدف خود می‌توانید یکی از بهترین چاپخانه‌ها را انتخاب کنید. چاپخانه‌ای که بتواند بعد از ثبت سفارش شما حداکثر تا ۳ روز بعد تقویم دیواری را به شما تحویل دهد، جزء بهترین چاپخانه‌ها خواهد بود.

همچنین نوع بسته‌بندی نیز بسیار مهم است. در بیشتر مواقع چاپخانه‌ها معتبر بلافاصله بعد از دریافت سفارش، برای تولید و بسته‌بندی آن دست به کار می‌شوند.به همین دلیل تقویم‌های دیواری چاپ شده خیلی سریع و طی مدت کوتاهی به فرد سفارش‌دهنده تحویل داده می‌شود.

با کمک یک چاپخانه حرفه‌ای می‌توانید آمیزه‌ای هنر و کسب و کار خود را به رخ مشتریان و متقاضیانتان بکشید و سعی کنید ثبت کننده لحظات شیرین آنها به حساب آیید. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص یک چاپخانه حرفه‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالای محصولات و متریال‌های به کار رفته در چاپ
  • استفاده از رنگ‌های مرغوب و مدرن
  • امکان طراحی انواع تقویم‌های دیواری
  • توانایی چاپ تقویم دیواری در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • توانایی چاپ تقویم دیواری در هر تعداد و اندازه
  • سرعت عمل بالای کارکنان
  • مقرون به صرفه
  • امکان ثبت سفارش آنلاین
  • توانایی ارسال سفارش نهایی به آدرس اعلام شده

سفارش چاپ تقویم دیواری خود را در سایت تیم گرافیک ثبت کنید

تقویم دیواری یکی از هدایای تبلیغاتی اصیل به حساب می‌آید که اغلب در سال جدید، به عنوان هدیه مهمی در اختیار کارمندان، مشتریان و مراجعه‌کنندگان یک کسب و کار قرار می‌گیرد. چاپ اختصاصی این تقویم‌ها یکی از بهترین ایده‌ها برای خاص نشان دادن کسب و کار خود است.

برای مثال شما می‌توانید عکس و لوگوی خود را بر روی این تقویم‌ها چاپ کنید تا سایرین نیز از کسب و کار شما باخبر شوند. در نظر داشته باشید اگر دوست دارید از یک چاپخانه با کیفیت همانند تیم گرافیک برای چاپ این تقویم‌های دیواری کمک بگیرید، حداقل ۳ ماه قبل سفارش خود را ثبت کنید.

زیرا با نزدیک به سال جدید و پایان سال فعلی، صف شلوغی از مشتریان در تیم گرافیک قابل مشاهده خواهد بود که شما برای فرار از این صف می‌توانید کمی زودتر دست به کار شوید. تیم گرافیک در مقایسه با جنس و متریال یا نوع چاپی که برای تقویم‌های دیواری به کار می‌برد، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارد.

اگر از این سایت و چاپخانه معتبر بخواهید تقویم دیواری شما را به صورت اختصاصی درآورد بدون شک قیمت چاپ آن افزایش می‌یابد.

 همچنین اگر انواع روش‌ها همانند طلاکوب کردن یا چاپ جلد تقویم جزء موارد خواسته شده شما است، باید به قیمت نهایی نیز توجه داشته باشید زیرا تمامی این موارد با قیمت نهایی چاپ تقویم‌های دیواری توسط تیم گرافیک مرتبط است.

چرا تیم گرافیک؟

اکنون که با ویژگی‌های یک شرکت تخصصی در حوزه چاپ و کاغذ به نام تیم گرافیک آشنا شدید و تا حد زیادی از کیفیت و کارایی آن آگاه هستید، شاید با این وجود باز هم برایتان سوال شود که چرا باید به تیم گرافیک اطمینان کنید و طرح دلخواه تقویم دیواری خود را به او بسپارید.

در نظر داشته باشید تیم گرافیک در مقایسه با بسیاری از چاپخانه‌های هم‌تراز خود به سطح بالایی رسیده است. حتی می‌توان گفت اختصاصی بودن سفارش افراد متقاضی تا حد زیادی می‌تواند باعث محبوبیت اصلی این چاپخانه به شمار آید. در با انتخاب این تیم لازم نیست کیفیت را فدای قیمت کنید.

تیم گرافیک از جمله بهترین و با کیفیت‌ترین تقویم‌های دیواری را چاپ می‌کند و در اختیار افراد مورد نظر قرار می‌دهد. اگر شما نیز یکی از افراد نیازمند به تعدادی تقویم دیواری هستید، توصیه می‌کنیم سری به سایت تیم گرافیک بزنید و همین حالا سفارش خود را در خصوص چاپ انواع اختصاصی از تقویم‌های دیواری به ثبت برسانید.

سفارش آنلاین چاپ تقویم دیواری

خبر خوب اینکه برای چاپ تقویم‌های دیواری نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد. خوشبختانه جامعه فنی و تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده که شما با چند کلیک ساده می‌توانید طرح تقویم دیواری خود را در نظر بگیرید و سپس سفارش خود را به ثبت برسانید.

در ادامه متخصصان و کارشناسان این تیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خواسته شما رسیدگی می‌کنند و تقویم دیواری منتخب شما را به مرحله طراحی و چاپ می‌رسانند. بنابراین درنگ نکنید و هر چه سریع‌تر برای چاپ تقویم‌های دیواری سال جدید خود دست به کار شوید تا به شلوغی‌های آخر سال چاپخانه‌ها برخورد نکنید.

Share