لیگ دسته دوم فوتبال

تساوی خارج از خانه سپیدرود رشت مقابل اورکی اسلامشهر | اعتراض رشتی‌ها به داوری

از هفته چهاردهم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم اورکی اسلامشهر و سپیدرود رشت در ورزشگاه همای تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته چهاردهم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم اورکی اسلامشهر و سپیدرود رشت در ورزشگاه همای تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید.

میلاد عباسی، فرهاد عابدی، داود سپهری، حسین حمیدی، صادق مرادزاده، مهدی پیکانی، مهدی یوسفی، حمید سپاهی، جواد ویسی، مهرشاد طاهرخانی، یاسر حاتم‌زاده در این بازی برای اورکی اسلامشهر به میدان رفتند.

همچنین احسان ضیایی، معین تقوی، میلاد پورمحسن، علی بیجاری، ماهان سروی، فربد بلوک باشی، امیرحسین صالحی، ابوالفضل آذرنوشان، صالح غلامی، آرمان مردانی و رضا عاشوری برای سپیدرود بازی کردند.

گل تیم سپیدرود را آرمان مردانی در دقیقه ۵ و گل تیم اورکی اسلامشهر توسط محمد غلامرضا در دقیقه ۵۵ به ثمر رسید.

گفتنی است سپیدرودی‌ها به داوری این بازی اعتراض داشتند و معتقد بودند داور بازی با نگرفتن یک پنالتی و اخراج بازیکن سپیدرود در نیمه اول از پیروزی ارتش سرخ گیلان جلوگیری کرد.

Share