فرماندار خمام تشریح کرد؛

بهره برداری از پروژه های شهرستان خمام همزمان با دهه فجر

اسفندیار جوشن، فرماندار خمام گفت: ۹۹ پروژه همزمان با هفتمین روز از دهه فجر در شهرستان خمام به طور همزمان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده عالی دولت درشهرستان خمام با بیان اینکه همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر کارگاه بسته‌بندی دستمال کاغذی با اعتباری ۱۵ میلیارد تومان، افتتاح مدرسه ابتدایی ۳ کلاسه شهید ترابی جفرود بالا با اعتباری ۱ میلیارد تومان، افتتاح ۵ واحد مسکن محرومین و گلنک زنی ۱۷ مسکن محرومین در روستاهای کته سر و کلاچاه اول با اعتباری بالغ بر شش میلیارد بیست میلیون تومان، آسفالت و بهسازی راه‌های روستاهای تیسیه و مرزدشت به متراژ ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ ۲ میلیارد و افتتاح کافور نوری با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان، ۶۶ پروژه تعویض کابل و ترانس برق با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و سیصد و چهل میلیون تومان، پروژه آبرسانی۴۴ میلیارد و هفصد و شصد میلیون تومان را از دیگر طرح‌هایی است که امروز در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

اسفندیارجوشن ظهر امروز در حاشیه بهره برداری پروژهای عمرانی شهرستان خمام در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دهه فجر امسال باید در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از همه ظرفیت‌ها استفاده و برای رفع مشکلات و امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم.

فرماندار خمام با اشاره به اینکه دولت سیزدهم اقتصاد کشور را ریل‌گذاری کرده و توانسته در مدار رشد اقتصادی قرار دهد، گفت: ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه پله‌های شکوفایی اقتصادی و فرهنگی را طی خواهد کرد.

وی ضمن بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در دنیا برجسته و نقش مؤثری در منطقه و جهان دارد، تصریح کرد: خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران در همه معادلات سیاسی، اجتماعی، علمی و غیره دنیا مؤثر است.

Share