فرماندار خمام خبر داد:

بهره‌برداری از ۹۷ پروژه شهرستان خمام در هفته دولت

اسفندیار جوشن، فرماندار خمام اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۹۷ پروژه عمرانی، توسعه‌ای در شهرستان خمام با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، همزمان با هفته دولت ۹۷ پروژه عمرانی، توسعه‌ای در شهرستان خمام با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار خمام در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: بطور متوسط هر ۶ ماه چهار میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های مختلف توسعه‌ای و عمرانی اجرا می‌شود.

اسفندیار جوشن، مهمترین پروژه‌های هفته دولت امسال را چهار پروژه راهداری با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ۴۱ عنوان پروژه در حوزه دهیاری‌های شهرستان با رقم اعتباری هفت میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان، ۱۶ پروژه آب و فاضلاب با ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار، یک پروژه در حوزه برق شهرستان با یک میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان اعتبار و هشت پروژه بنیاد مسکن با یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان اعتبار عنوان کرد.

وی در ادامه خدمت به مردم را بالاترین خدمات و حرکت در مسیر شهداء دانست و افزود: فرمانداری خمام ارتقا این شهرستان را از اهداف عالیه خود می‌داند و برای جذب اعتبارات بیشتر تلاش می‌کند.

وی بدین منظور از ادارات شهرستان خواست اعتبارات جامانده از سال گذشته را سریع‌تر جذب کنند و پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانند.

در این جلسه امام جمعه خمام و روسای ادرات صنعت، معدن و تجارت، بهزیستی، راهداری، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و سپاه شهرستان معرفی شدند.

Share