در حد پرز وعده می‌دادند و مثل کاپرفیلد غیب می‌شدند!

اظهارات تند قربانی بعد از جدایی از شهرداری آستارا؛ مدیریت این تیم مبتنی بر دروغ است!

پیروز قربانی، مربی سابق شهرداری آستارا می‌گوید با اتفاقات پیش آمده در حال حاضر می‌خواهد در فوتبال پایه کار کند. امسال این تیم یک کاری کرد که من از فوتبال زده شدم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از “ورزش سه”، پیروز قربانی سرمربی شهرداری آستارا که این فصل بارها و بارها به دلیل درگیری کنار زمین خبر‌ساز شده در نهایت تصمیم گرفت که از این تیم جدا شود. او علت اصلی جدایی‌اش را مشکلات مالی عنوان کرد و گفت: من ۶، ۷ ماه در این تیم ماندم. در بی‌صاحب‌ترین تیم لیگ و حتی خاورمیانه که ماه‌ها حتی مدیر عامل هم نداشت و توسط یک مالک از رشت کنترل از راه دور می‌شد بودم. من این همه مدت تحمل کردم و فقط به خاطر کادر فنی و بازیکنانم بود.

قربانی با اشاره به اینکه در این فصل او بارها هزینه نهار و روزمره بازیکنانش را پرداخت کرده است، گفت: این آقایان تبحر عجیبی داشتند که در یک زمان که باید پاسخگوی مسئله‌ای در باشگاه باشند، به یک‌باره همه مثل دیوید کاپرفیلد، غیب می‌شدند! وعده‌هایی که به من و بازیکنانم می‌دادند در حد رئال مادرید بود ولی هیچ عملی در کار نبود. در ۷ ماه گذشته حدود ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کردند. بعضی‌ها تا اینجا حتی ۶ در صد مبلغ قراردادشان را هم نگرفته‌اند؛ در نهایت من و کادرم با هم فسخ کردیم و از این تیم جدا شدیم.

قربانی که از رفتار مسئولین باشگاه بسیار ناراحت بود، گفت: من از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، یک سؤال دارم. چرا به تیم‌های خصوصی که معلوم نیست آیا بودجه کافی دارند یا نه اجازه تیم‌داری می‌دهند؟ آن‌ها معلوم نیست از تیم‌داری دنبال چی هستند شهرت، پول؟!

او ادامه داد: من آدم سالمی بودم و برای همین نتوانستم با این تیم کار کنم. مدیریت این تیم مبتنی بر دروغ است. از مسئولان فوتبال می‌پرسم که چرا تیمی که بیشترین تعداد پرونده در کمیته تعیین وضعیت را دارد، باید تیم‌داری کند. دنبال فساد در فوتبال هستند؟ باید بگویم که فساد در فوتبال نیست. فساد از کسانی هست که سر رشته‌ای در فوتبال ندارند و وارد فوتبال می‌شوند. متأسفانه من خودم را خرج آدم‌های کوچکی کردم دیگه حاضر نیستم این‌طوری کار کنم.

قربانی با اشاره به اینکه حتی یک ریال هم از شهرداری نگرفته است، گفت: من نه تنها تا حالا هیچ پولی از باشگاه نگرفته‌ام که برای تغذیه و بسیاری از مشکلات بازیکنان هم از جیب خودم خرج کرده‌ام. من دیگر این شرایط را تحمل نمی‌کنم و یک‌طرفه قراردادم را فسخ کردم و از این باشگاه هم شکایت خواهم کرد.

قربانی در پاسخ به این سوال که جایگاه فعلی شهرداری در رده چهاردهم اصلا خوب نیست، گفت: به نظر من شاگردانم خیلی بهتر از آنچه که می‌بایست نتیجه گرفته‌اند. کادر فنی و بازیکنان اگر تمرکز بیشتری روی فوتبال داشتند و لازم نبود درگیر مسائل مالی می‌بودند حتما بهتر نتیجه می‌گرفتند؛ نه اینکه چند ساعت قبل از سفر هنوز لنگ گرفتن اتوبوس برای تیم باشند! در نیم‌فصل مربی و بازیکن من را از جلوی چشمم قاپیدند و من نتوانستم کاری بکنم.

او ادامه داد: من در ابتدا که به این تیم آمدم، پشت سر پایان رافت و فرشاد پیوس که قبل از من در این تیم بودند، صحبت می‌کردند؛ حالا من می‌فهمم که مشکل اصلی خود آن‌ها بودند. مگر می‌شود همه بد باشند.

قربانی در پایان گفت: امسال این تیم یک کاری کرد که من از فوتبال زده شدم. با اتفاقاتی که افتاده خیلی خوشحالم که از این تیم جدا شدم. جلوی روی با من رفتار خوبی دارند ولی وقت مشکلات جواب تلفن نمی‌دهند. فعلا می‌خواهم در رده سنی پایه کار کنم و این بار اگر به تیمی بروم از ابتدا سفت و سخت می‌گیرم.

Share