عباس نژاد در جلسه شورا؛

از لحاظ بودجه ملی شهر رشت فقیر است | تیرهای برق همچنان در وسط کوچه قرار دارند

عباس نژاد با بیان این مطلب که در بودجه ملی شهر رشت فقیر است، گفت: بودجه ملی برای شهرداری‌ها نمایندگان مجلس باید تعریف کنند. بودجه ما درشهر رشت به ریال است اما به دلار هزینه می‌کنیم و هزینه نگهداشت شهر رشت بسیار سنگین است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسعود عباس نژاد رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با بیان این مطلب که حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستانهای خمام و رشت را در شورای شهر رشت را به فال نیک میگیریم گفت: این همدلی و همکاری بین نهاد شورا و نمایندگان بی‌نظیر و کم نظیر است.
عباس نژاد با بیان این مطلب که بحران جدی آب و فاضلاب در شهر رشت در آینده نزدیک گریبان همه مسئولان را خواهد گرفت، گفت: بسیاری از کوچه‌های ما انشعاب فاضلاب ندارد و شهرداری نمیتواند به شهروندان خود خدمات دهد.
این عضو شورا گفت: در جلسات مشترک با آب و فاضلاب از کمبود بودجه و منابع مالی گلایه‌مند هستند.
وی با بیان این مطلب که در بودجه ملی شهر رشت فقیر است، گفت: بودجه ملی برای شهرداری‌ها نمایندگان مجلس باید تعریف کنند. بودجه ما درشهر رشت به ریال است اما به دلار هزینه می‌کنیم و هزینه نگهداشت شهر رشت بسیار سنگین است.
عباس نژاد به‌عدم همکاری اداره برق در جمع آوری تیر برق‌ها اشاره کرد و گفت: در بحث ترافیک در معابر عقب نشینی‌ها صورت میگیرد اما تیرهای برق همچنان در وسط کوچه قرار دارند. این حساب کشی را من عضو شورا نمیتوانم از نهاد‌ها و دستگاه انجام دهم و لازم است نمایندگان مجلس ورود کنند.
وی در مورد رینگ ۹۰ متری و ژ۵ که قرار است مشکل ترافیکی شهر رشت را حل کند نیز گفت: در واقع شهرداری کاره‌ای نیست و دولت ما شهری را به نام مسکن مهر ساخته است و در آن زمان شهرداری کاره‌ای نبوده و به یکباره به اندازه یک شهرستان جمعیت به آنجا انتقال میدهند و بعد از شهرداری می‌خواهد که برای آن‌ها خیابان بسازد.
عباس نژاد ادامه داد: تمامی پل‌های روگذر و زیرگذر شهر رشت با اعتبار ملی ساخته شده است و ما از نماینگان انتظار داریم که برای یک پروژه مثل ژ۵ اعتبار ملی بگیرند.

Share