شهرداری رشت اطلاعیه داد؛

آغاز صدور پروانه ساختمانی برای کلیه اراضی و املاک نسقی واقع در محدوده قانونی رشت

باستناد بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، شهرداری رشت برای کلیه اراضی و املاک واقع در محدوده قانونی شهر بر اساس ضوابط طرح‌های توسعه شهری پروانه صادر می‌نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهرداری رشت با صدور اطلاعیه‌ای از شروع فرآیند صدور پروانه ساختمانی برای اراضی نسقی خبر داد.

متن اطلاعیه مذکور به شرح زیر است:

بدین وسیله به اطلاع شهروندان محترم شهر رشت می‌رساند، به استناد بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، شهرداری رشت برای کلیه اراضی و املاک واقع در محدوده قانونی شهر بر اساس ضوابط طرح‌های توسعه شهری پروانه صادر می‌نماید.
لذا از کلیه مالکین و متقاضیان دعوت به عمل می‌آید با هر نوع وضعیت و اسناد مالکیتی که در دست دارند جهت بررسی و صدور پروانه احداث برابر ضوابط و مقررات به شهرداری‌های مناطق پنجگانه مراجعه نمایند.
همچنین نظر به ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها، این شهرداری در راستای وظیفه ذاتی و اختیارات قانونی خود ضمن برخورد قاطع و قانونی از ساخت و سازهای غیر مجاز و بدون پروانه در زمین‌های محصور و غیر محصور جلوگیری به عمل می‌آورد.
از شهروندان فهیم شهر رشت تقاضا می‌شود جهت صیانت از حقوق خود و عامه شهروندان، در صورت مشاهده هرگونه تخلف ساختمانی و یا تصرف عدوانی، موضوع را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری رشت اطلاع‌رسانی نمایند.

Share