سردار هامون محمدی در ماسال؛

یک مدیر تراز انقلاب اسلامی باید متدین، متخصص و جهادی باشد|حاج قاسم مبدع جبهه مقاومت بود

سردار هامون محمدی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی مبدع جبهه مقاومت بود گفت: حاج قاسم همه خصایص انسانی از جمله شجاعت و شهادت را بازتعریف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار هامون محمدی ظهر امروز(سه‌شنبه، ۱۳دی) در مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع ماسال برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۶ شهید شهرستان ماسال اظهار کرد: دلاورمردی‌های مردم ماسال و رزمندگان سپاه و بسیج باعث شد تا نطفه بسیاری از فتنه ها در این شهرستان خفه شود، مخصوصا در سالهای اول انقلاب که جنگل های ماسال مامن منافقان شده بود.

مشاور عالی‌ فرمانده‌ نیروی‌ قدس‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی با بیان اینکه توفیق هم قدم شدن با حاج قاسم در جبهه‌های جنگ را داشته‌ام افزود: به عینه در منطقه جنگی فاو دلاورمردی‌های شهید سلیمانی را شاهد بودم.

وی با بیان اینکه تصمیمات هر کسی دارای عقبه ای است گفت: به عنوان مثال در شب عملیات در هشت سال دفاع مقدس، فردی به نزد شهید خوش سیرت آمد و طلب مرخصی کرد که باید به امتحاناتش برسد، هر قدر شهید خوش سیرت تلاش کرد تا وی را در جبهه حفظ کند اما نتوانست و امروز همان شخص کسی است که علیه ولایت فقیه موضع می گیرد و موضع گیری حال وی بر می گردد به همان برگشت شب عملیاتش.

محمدی تصریح کرد: امروز علی کریمی بی سواد لیدر اغتشاشات شده و عده ای از اساتید دانشگاهی ما جزء فالوورهای او هستند که باید تاسف خورد.

مشاور عالی‌ فرمانده‌ نیروی‌ قدس‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی با اشاره به اینکه وقتی حاج قاسم وارد سوریه شد ۹۰ درصد سوریه سقوط کرده بود، خاطرنشان کرد: حاج قاسم همه خصایص انسانی از جمله شجاعت و شهادت را بازتعریف کرد.

وی با بیان اینکه بزرگترین فرق جنگ ما با همه جنگهای دنیا متفاوت بودن فرماندهان ما با همه فرماندهان دنیا است اظهار کرد: یک کارشناس آمریکایی در یک برنامه تلویزیونی گفت با فرمانده ای که به راحتی از سوز دل برای پیوستن به رفقای شهیدش گریه می‌کند و از مرگ نمی‌هراسد نمی‌توان کاری کرد و ای کاش ما یک قاسم سلیمانی در ارتش آمریکا داشتیم.

محمدی با بیان اینکه حاج قاسم با درایت خود توانست سوریه را از سقوط نجات دهد افزود: حاج قاسم سلیمانی مبدع جبهه مقاومت بود.

مشاور عالی‌ فرمانده‌ نیروی‌ قدس‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی با اشاره به اینکه حاج قاسم شخصیت منحصر به فردی داشت به گونه‌ای که همه جذبش می‌شدند، تصریح کرد: حاج قاسم همه خوبی ها را یک جا در خود داشت.

وی با بیان اینکه حاج قاسم توفنده در عرصه جنگ و در عین حال متضرع بود و هیچ وقت نگفت من سوریه و عراق را آزاد کردم زیرا کار برای رضای خدا می‌کرد افزود: مقام معظم رهبری در دومین سالگرد حاج قاسم فرمودند حاج قاسم نماد اعتماد به نفس بود، در سوریه همه احترام خاصی به ایشان می‌گذاشتند از خلبانان و فرماندهان سوری گرفته تا حتی بشار اسد و این عزتی بود که خدا به وی داده بود.

محمدی با اشاره به اینکه همه کسانی که در اغتشاشات اخیر سکوت کردند باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند، اظهار کرد: اختلاس یک شخص خائن دلیل نمی شود عده ای هر کاری بخواهند انجام دهند.

مشاور عالی‌ فرمانده‌ نیروی‌ قدس‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی گفت: یک مدیر تراز انقلاب اسلامی باید این سه شرط داشته باشد اول متدین باشد چرا که آدم متدین خیانت به این ملت نمی کند دوم متخصص و کاربلد باشد سوم انگیزه جهادی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مدیر تراز انقلاب اسلامی باید فراتر از وظیفه اش کار انجام دهد متأسفانه الان در جامعه ما مدیران وظیفه خودشان را هم انجام نمی دهند.

Share