از انسداد و کنترل مرزها، تجهیزات گمرک تا رسیدگی به مناطق حادثه خیز

نشست نمایندگان گیلان با سردار اشتری | بررسی مسائل استان در گفتگو با فرمانده ناجا

نشست مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس با فرمانده نیروی انتظامی در خصوص انسداد و کنترل مرزها، مبارزه با قاچاق کالا، تجهیزات گمرک، رسیدگی به مناطق حادثه خیز و تجهیزات جاده ای، و … برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از خانه ملت، نشست مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با حضور سردار حسین اشتری  فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار شد.

براساس این گزارش؛ در این نشست در خصوص  انسداد و کنترل مرزها، مبارزه با قاچاق کالا، تجهیزات گمرک، رسیدگی به مناطق حادثه خیز و تجهیزات جاده ای،  و … بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این نشست، سردار  حسین اشتری  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز “مدظله العالی” و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: از حضور تمامی نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهی انتظامی استان و معاونان آنها تشکر و قدردانی می کنم این حضور نشان دهنده دغدغه مند بودن این عزیزان نسبت به مشکلات مردم است و انصافا مطالب خوبی در این جلسه مطرح شد.

وی در ادامه تاکید کرد: نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی نگران مشکلات مردم و همچنین درصدد رفع آنها هستند ضمن اینکه این عزیزان از همکاران ما در مجموعه انتظامی در استان حمایت می کنند؛ بحمداله هر روز شاهد اهتمام ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بیش از گذشته نسبت به موضوعات امنیتی و … هستیم.

Share