مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد:

گاز ویلاهای خالی از سکنه گیلان قطع شد | کاهش ۲.۵ درصدی مصرف گاز طی ۴۸ ساعت گذشته

مدیرعامل شرکت گاز گیلان، با اشاره به مصرف ۲۴.۵ میلیون مترمکعبی گاز در استان، گفت: گاز بیش از ۷۶۰ واحد صنعتی و ویلاهای خالی از سکنه را قطع کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عیسی جمال نیکویی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته بیش از ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب گاز در استان گیلان مصرف شده است، اظهار کرد: از این میزان ۱۹ هزار مترمکعب در بخش خانگی بوده است.

وی از کاهش ۲.۵ درصدی مصرف گاز نسبت به ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و افزود: این کاهش مصرف به واسطه محدودیت‌هایی است که در مصرف گاز ایجاد شده و گاز بیش از ۷۶۰ واحد صنعتی و ویلاهای خالی از سکنه را قطع کردیم.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به کاهش ساعت کاری ادارات و سازمان ها، تصریح کرد: با توجه به سرمای شدید هوا در سرتاسر کشور، نیازمند همکاری همه هموطنان در مدیریت مصرف انرژی هستیم تا بتوانیم به دورترین نقاط خط انتقال، گاز پایدار را برسانیم و خانه‌ها را گرم کنیم.

جمال نیکویی ضمن قدردانی از صاحبان صنایع جهت همکاری با شرکت گاز استان، اضافه کرد: به دنبال تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه، فعالیت صنایع در روز جمعه را دنبال می‌کردیم که امکان‌پذیر نشد.

وی استان‌های شمالی از جمله گیلان را در انتهای خط انتقال گاز دانست و متذکر شد: از سایر استان‌ها نیز می‌خواهیم کاهش مصرف داشته باشند و همانند گیلان، صنایع خود را محدود کنند و با خاموش کردن وسائل گرمایشی اضافه، صرفه جویی داشته باشند تا گاز گیلان قطع نشود.

Share